Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
23 okt, 2013 16:52
|
|
Borttagen
|
Jág tœg hënnëß hánd œch lëktë litë mëd hënnëß fingrár.
23 okt, 2013 16:55
|
|
Borttagen
|
Jag pussade honom på kinden.
23 okt, 2013 16:58
|
|
Borttagen
|
"Jag älskar dig..."
Mumlade jag.
"Mer än allt"
Tillade jag.
23 okt, 2013 17:00
|
|
Borttagen
|
Jag log och strök hans kind.
23 okt, 2013 17:00
|
|
Borttagen
|
23 okt, 2013 17:03
|
|
Borttagen
|
Jag slöt ögonen och lät han göra jobbet.
23 okt, 2013 17:03
|
|
Borttagen
|
Det kändes som om inget av det där med vare sig Hector eller Juni hade hänt, någonsin.
23 okt, 2013 17:07
|
|
Borttagen
|
"Jag är törstig." Viskade jag.
23 okt, 2013 17:07
|
|
Borttagen
|
"Du är inte ensam..."
Mumlade jag.
23 okt, 2013 17:08
|
Du får inte svara på den här tråden.