Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OST
18 okt, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
Ost! För att skinka kan vara så sladdrigt och gummi-aktigt ibland.
____________________________________________ Pigfarts is real! 18 okt, 2012 14:06 |
|
Barbiegirl
Elev |
ost eller skinka
OOOOOSSSSTT ♥ yummiie "We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 18 okt, 2012 14:42 |
|
amanda1104
Elev |
OST
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 18 okt, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Tycker oftast att ost har en konstig eftersmak som jag inte gillar. Såvida den inte är smält. Smält ost är ♥ Gillar skinka, men är inget stort fan av griskött egentligen... Får väl säga ost för att det är så gott när det är smält...
18 okt, 2012 16:16 |
|
APELSiiN
Elev |
18 okt, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
Ost♥♥
18 okt, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
OST♥♥♥♥♥♥♥♥
18 okt, 2012 16:37 |
|
Boba
Elev |
Ost!
18 okt, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
OST beceause... beceause ost är supergottigott c:
18 okt, 2012 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen