Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18097 18098 18099 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Chaemy:
Alla mina små försök till att få ett roligare liv kraschar och gör allt värre än vad det var efter bara några veckor

Vad menar du?

Asså om jag typ börjar i en ny aktivitet så är det något som förstör. I detta fallet min kusin som vägrar att hålla sin jävla käft så att någon kan koncentrera sig. Fast det är bara ett exempel, liknande saker händer hela tiden

Vad jobbigt!
Jag har väldigt svårt att hitta aktiviteter som ens passar mig för inget låter riktigt rätt. Jag älskar att skriva men helst vill man också göra något annat i mellan åt också.

En positiv sak är i alla fall att det är fredag imorgon. Har du lust och tid så kan vi i alla fall skypa? ^___^

Ja, samma här. Och när jag väl börjar med något intressant är det något som förstör.

Jaaaaa ja ja ja ja deg vill jaag! Jag hoppas att jag kan i morgon, min kusin ska ha kalas men jag vet inte ens vilka tider det är, hur länge jag stannar där och sånt Men det ska i alla fall bli av!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

9 okt, 2014 20:03

yerAwizardThea
Elev

Avatar


En kille i min klass råkade sparka mig på benen idag och jag tror fan att jag fick blåmärken D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

9 okt, 2014 20:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mår så dåligt. Idag slutade en underbar person från min klass. Farväl världens underbaraste person ♥


Alltid tråkigt då en person lämnar klassen fick jag gå igenom då en person lämnade vår klass och gick över till pararellklassen


mm. Våran kommer lämna skolan och jag var även kär i henne. (Har aldrig nämnt det)


Försök hålla kontakten med henne via fb eller skype och har du hennes nummer smsa henne då och då· När du har tillräkligt med mod så berätta dina känslor·

När personer lämnar klassen så tappar ofta hela klassen kontakt med de personerna en period så slutade en efter en i min gammla klass men en kom tillbaka efter ett halvår· Så håll kontakten med henne och bryt inte den för att hon lämnar skolan är mitt råd·

9 okt, 2014 20:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
JAG TAPPADE MIN DATOR I GOLVET JAG FICK PANIK

MÅR DEN BRA? BEHÖVER JAG RINGA SJUKHUSET?
NEJ DEN ÖVERLEVDE THANK GOD

9 okt, 2014 20:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
JAG TAPPADE MIN DATOR I GOLVET JAG FICK PANIK

MÅR DEN BRA? BEHÖVER JAG RINGA SJUKHUSET?
NEJ DEN ÖVERLEVDE THANK GOD


Somnade med datorn i knäet en gång och den ramlade ner på golvet men klarade sig

9 okt, 2014 20:08

Fellrendión
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Chaemy:
Alla mina små försök till att få ett roligare liv kraschar och gör allt värre än vad det var efter bara några veckor

Vad menar du?

Asså om jag typ börjar i en ny aktivitet så är det något som förstör. I detta fallet min kusin som vägrar att hålla sin jävla käft så att någon kan koncentrera sig. Fast det är bara ett exempel, liknande saker händer hela tiden

Vad jobbigt!
Jag har väldigt svårt att hitta aktiviteter som ens passar mig för inget låter riktigt rätt. Jag älskar att skriva men helst vill man också göra något annat i mellan åt också.

En positiv sak är i alla fall att det är fredag imorgon. Har du lust och tid så kan vi i alla fall skypa? ^___^

Ja, samma här. Och när jag väl börjar med något intressant är det något som förstör.

Jaaaaa ja ja ja ja deg vill jaag! Jag hoppas att jag kan i morgon, min kusin ska ha kalas men jag vet inte ens vilka tider det är, hur länge jag stannar där och sånt Men det ska i alla fall bli av!

Jag har nog tid hela kvällen så det gör inget! ^__^
Det ska bli såå kul för det är alltid kul att prata med dig!
Jag funderar på att inte frestas den här gången men det är inte säkert att jag kan hålla det... sen fick jag lust att börja röka aluminiumfoliecigaretter igen...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

9 okt, 2014 20:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mår så dåligt. Idag slutade en underbar person från min klass. Farväl världens underbaraste person ♥


Alltid tråkigt då en person lämnar klassen fick jag gå igenom då en person lämnade vår klass och gick över till pararellklassen


mm. Våran kommer lämna skolan och jag var även kär i henne. (Har aldrig nämnt det)


Försök hålla kontakten med henne via fb eller skype och har du hennes nummer smsa henne då och då· När du har tillräkligt med mod så berätta dina känslor·

När personer lämnar klassen så tappar ofta hela klassen kontakt med de personerna en period så slutade en efter en i min gammla klass men en kom tillbaka efter ett halvår· Så håll kontakten med henne och bryt inte den för att hon lämnar skolan är mitt råd·


Det enda jag kan göra

9 okt, 2014 20:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mår så dåligt. Idag slutade en underbar person från min klass. Farväl världens underbaraste person ♥


Alltid tråkigt då en person lämnar klassen fick jag gå igenom då en person lämnade vår klass och gick över till pararellklassen


mm. Våran kommer lämna skolan och jag var även kär i henne. (Har aldrig nämnt det)


Försök hålla kontakten med henne via fb eller skype och har du hennes nummer smsa henne då och då· När du har tillräkligt med mod så berätta dina känslor·

När personer lämnar klassen så tappar ofta hela klassen kontakt med de personerna en period så slutade en efter en i min gammla klass men en kom tillbaka efter ett halvår· Så håll kontakten med henne och bryt inte den för att hon lämnar skolan är mitt råd·


Det enda jag kan göra


Hon vill säkert hålla kontakten med dig

9 okt, 2014 20:11

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Chaemy:
Alla mina små försök till att få ett roligare liv kraschar och gör allt värre än vad det var efter bara några veckor

Vad menar du?

Asså om jag typ börjar i en ny aktivitet så är det något som förstör. I detta fallet min kusin som vägrar att hålla sin jävla käft så att någon kan koncentrera sig. Fast det är bara ett exempel, liknande saker händer hela tiden

Vad jobbigt!
Jag har väldigt svårt att hitta aktiviteter som ens passar mig för inget låter riktigt rätt. Jag älskar att skriva men helst vill man också göra något annat i mellan åt också.

En positiv sak är i alla fall att det är fredag imorgon. Har du lust och tid så kan vi i alla fall skypa? ^___^

Ja, samma här. Och när jag väl börjar med något intressant är det något som förstör.

Jaaaaa ja ja ja ja deg vill jaag! Jag hoppas att jag kan i morgon, min kusin ska ha kalas men jag vet inte ens vilka tider det är, hur länge jag stannar där och sånt Men det ska i alla fall bli av!

Jag har nog tid hela kvällen så det gör inget! ^__^
Det ska bli såå kul för det är alltid kul att prata med dig!
Jag funderar på att inte frestas den här gången men det är inte säkert att jag kan hålla det... sen fick jag lust att börja röka aluminiumfoliecigaretter igen...

Jaa, jag har typ tänkt på dig och längtat hela veckan! ♥
Jo du får om du vill, men hämnd kommer bara så du vet
Ja just det! Jag har tappat bort min MÅSTE GÖRA EN NY

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

9 okt, 2014 20:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mår så dåligt. Idag slutade en underbar person från min klass. Farväl världens underbaraste person ♥


Alltid tråkigt då en person lämnar klassen fick jag gå igenom då en person lämnade vår klass och gick över till pararellklassen


mm. Våran kommer lämna skolan och jag var även kär i henne. (Har aldrig nämnt det)


Försök hålla kontakten med henne via fb eller skype och har du hennes nummer smsa henne då och då· När du har tillräkligt med mod så berätta dina känslor·

När personer lämnar klassen så tappar ofta hela klassen kontakt med de personerna en period så slutade en efter en i min gammla klass men en kom tillbaka efter ett halvår· Så håll kontakten med henne och bryt inte den för att hon lämnar skolan är mitt råd·


Det enda jag kan göra


Hon vill säkert hålla kontakten med dig


det hoppas jag allt

9 okt, 2014 20:13

1 2 3 ... 18097 18098 18099 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.