@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Bro-night eller ja eftermiddag med Julle och Johan. It was awesome! Blev bara lite generad(ovanligt för att vara mig
Nu ska jag sitta i min ensamhet och sticka
9 okt, 2014 19:40 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Alla mina små försök till att få ett roligare liv kraschar och gör allt värre än vad det var efter bara några veckor Vad menar du? Asså om jag typ börjar i en ny aktivitet så är det något som förstör. I detta fallet min kusin som vägrar att hålla sin jävla käft så att någon kan koncentrera sig. Fast det är bara ett exempel, liknande saker händer hela tiden
9 okt, 2014 19:40 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Alla mina små försök till att få ett roligare liv kraschar och gör allt värre än vad det var efter bara några veckor Vad menar du? Asså om jag typ börjar i en ny aktivitet så är det något som förstör. I detta fallet min kusin som vägrar att hålla sin jävla käft så att någon kan koncentrera sig. Fast det är bara ett exempel, liknande saker händer hela tiden Vad jobbigt! Jag har väldigt svårt att hitta aktiviteter som ens passar mig för inget låter riktigt rätt. Jag älskar att skriva men helst vill man också göra något annat i mellan åt också. En positiv sak är i alla fall att det är fredag imorgon. Har du lust och tid så kan vi i alla fall skypa? ^___^
9 okt, 2014 19:54 |
|
Borttagen
|
Mår så dåligt. Idag slutade en underbar person från min klass. Farväl världens underbaraste person ♥
9 okt, 2014 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Mår så dåligt. Idag slutade en underbar person från min klass. Farväl världens underbaraste person ♥ Alltid tråkigt då en person lämnar klassen fick jag gå igenom då en person lämnade vår klass och gick över till pararellklassen 9 okt, 2014 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mår så dåligt. Idag slutade en underbar person från min klass. Farväl världens underbaraste person ♥ Alltid tråkigt då en person lämnar klassen fick jag gå igenom då en person lämnade vår klass och gick över till pararellklassen mm. Våran kommer lämna skolan och jag var även kär i henne. (Har aldrig nämnt det) 9 okt, 2014 19:59 |
|
yerAwizardThea
Elev |
9 okt, 2014 20:00 |
|
Borttagen
|
JAG TAPPADE MIN DATOR I GOLVET JAG FICK PANIK
9 okt, 2014 20:00 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG TAPPADE MIN DATOR I GOLVET JAG FICK PANIK MÅR DEN BRA? BEHÖVER JAG RINGA SJUKHUSET?
9 okt, 2014 20:02 |
|
Klaestron
Elev |
9 okt, 2014 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen