@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: inte bara du♥ är det bara jag som nästan inte klarar av att se på live-prefomances av mina favoritband? det känns så hemskt av någon anledning och det känns som om världen håller på att gå under och man vill bara sluta exitera och gråta och man får en tung känsla i bröstet. jag fattar inte varför men så känns det. ungefär som när man läst ut en fantastiskt bok eller sett klart en fantastisk serie. det är fruktansvärt skönt att inte vara ensam 9 okt, 2014 16:08 |
|
Frivolt
Elev |
Det här är mitt 6000:e inlägg O_o
9 okt, 2014 16:47 |
|
Borttagen
|
omgomgomg
imorgon blir jag korthårig 9 okt, 2014 16:53 |
|
Kim Potter
Elev |
9 okt, 2014 17:01 |
|
Borttagen
|
oj nej inte ett till band
9 okt, 2014 17:08 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Edoras Exakt!! Det nämndes ju aldrig varför hon inte kunde bo hemma. Eller kanske hon bara inte ville gå tillbaka dit för att hennes föräldrar typ ignorerade henne? :o
Och menar du Tony? Spoiler: Det var ändå ganska kul att han var trevlig och så, menmen. Tryck här för att visa! Och som du sa, det där med att han Spoiler: Tryck här för att visa! speech! 9 okt, 2014 17:21 |
|
Sara Weasley!
Elev |
9 okt, 2014 17:41 |
|
Borttagen
|
Imorgon har vi 35 glosor : )))))
Den här veckan hade vi totalt 48 glosor. Kul. 9 okt, 2014 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sara Weasley!:
orkar inte med mina glosor och texten imon som jag måste plugga till.[/quote Då är vi 2 om saken 9 okt, 2014 17:42 |
|
Borttagen
|
Dagen blir så lång om man kliver upp kl 5 på morgonen!!
9 okt, 2014 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen