Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18093 18094 18095 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:



är det bara jag som nästan inte klarar av att se på live-prefomances av mina favoritband? det känns så hemskt av någon anledning och det känns som om världen håller på att gå under och man vill bara sluta exitera och gråta och man får en tung känsla i bröstet.
jag fattar inte varför men så känns det. ungefär som när man läst ut en fantastiskt bok eller sett klart en fantastisk serie.
inte bara du
det är fruktansvärt

skönt att inte vara ensam

9 okt, 2014 16:08

Frivolt
Elev

Avatar


Det här är mitt 6000:e inlägg O_o Bara 4000 kvar tills jag är master of mugglis

9 okt, 2014 16:47

Borttagen

Avatar


omgomgomg
imorgon blir jag korthårig

9 okt, 2014 16:53

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
omgomgomg
imorgon blir jag korthårig

VISA MEII

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

9 okt, 2014 17:01

Borttagen

Avatar


oj nej inte ett till band

9 okt, 2014 17:08

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Edoras Exakt!! Det nämndes ju aldrig varför hon inte kunde bo hemma. Eller kanske hon bara inte ville gå tillbaka dit för att hennes föräldrar typ ignorerade henne? :o

Och menar du Tony? isf så gillade jag honom nog lika mycket i säsong 1 och 2, gillade honom i säsong 1 ibland även om han var ganska elak (dock inte när han
Spoiler:
Tryck här för att visa!var otrogen mot Michelle osv. Tyckte inte så mycket om honom efter att han skadade sig, för han var ju inte liksom sig själv längre.
Det var ändå ganska kul att han var trevlig och så, menmen.
Och som du sa, det där med att han
Spoiler:
Tryck här för att visa!inte kunde ha sex och det var jättekonstigt xdd
men i slutet av säsong 2 när han grät när Sid skulle åka till New York var så ♥♥♥ grät typ nästan själv hahah

speech!

9 okt, 2014 17:21

Sara Weasley!
Elev

Avatar


orkar inte med mina glosor och texten imon som jag måste plugga till.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7yxe0fNYl1qb9qh4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7yxe0fNYl1qb9qh4o2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7yxe0fNYl1qb9qh4o3_250.gif

9 okt, 2014 17:41

Borttagen

Avatar


Imorgon har vi 35 glosor : )))))
Den här veckan hade vi totalt 48 glosor. Kul.

9 okt, 2014 17:42

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Sara Weasley!:
orkar inte med mina glosor och texten imon som jag måste plugga till.[/quote

Då är vi 2 om saken

9 okt, 2014 17:42

Borttagen

Avatar


Dagen blir så lång om man kliver upp kl 5 på morgonen!!

9 okt, 2014 17:43

1 2 3 ... 18093 18094 18095 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.