@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Jag eh, lyssnar på musik och läser Harry Potter och Halvblodsprinsen ^^ själv då? Åh mys =) försöker arra upp en låt jag har skrivit. Ska spela in den "på riktigt" snart! Jao ååh, spännande Självklart!! =D kommer lägga upp på mugglis!! Wohoo 9 okt, 2014 14:16 |
|
Afturelding
Elev |
Insåg precis att det var jättelänge sen jag loggade in här, och efter att ha tagit mig igenom alla ugglor så är ju ett inlägg här givet
Hej igen! ![]() ![]()
9 okt, 2014 14:19 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av struts.2: Jag har gjort en quiz om mig själv... http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1410090600488141&a=1& PS. ska man lägga upp det här eller finns det nån speciell tråd? Gör den gärna! 100%. 9 okt, 2014 14:21 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Jag eh, lyssnar på musik och läser Harry Potter och Halvblodsprinsen ^^ själv då? Åh mys =) försöker arra upp en låt jag har skrivit. Ska spela in den "på riktigt" snart! Jao ååh, spännande Självklart!! =D kommer lägga upp på mugglis!! Wohoo Jaa! =) Vill verkligen satsa på sången nu ett tag framöver, så får se hur det går =D =) - just like themarauder 9 okt, 2014 14:21 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av struts.2: Jag har gjort en quiz om mig själv... http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1410090600488141&a=1& PS. ska man lägga upp det här eller finns det nån speciell tråd? Gör den gärna! 50% 9 okt, 2014 14:21 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Jag är sjuk IGEN och det vill inte ge sig och jag är rädd att jag ska halka efter jättemycket och jag har inte lämnat in en massa saker och jag är rädd att de lärarna inte vet att jag är sjuk och därför tror att jag inte gjort sakerna och ahhhhhh!
![]() ![]()
9 okt, 2014 14:53 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av struts.2: Jag har gjort en quiz om mig själv... http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1410090600488141&a=1& PS. ska man lägga upp det här eller finns det nån speciell tråd? Gör den gärna! Känner inte dig, men fick 88 % ! 9 okt, 2014 14:54 |
|
Frivolt
Elev |
9 okt, 2014 15:48 |
|
Klaestron
Elev |
9 okt, 2014 15:58 |
|
Borttagen
|
http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1410090951291320&a=1&
Kolla hur mycket ni vet om mig! 9 okt, 2014 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen