@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
8 okt, 2014 21:57 |
|
yerAwizardThea
Elev |
8 okt, 2014 22:03 |
|
Fellrendión
Elev |
Herregud! Jag trodde typ att Mugglis skulle krascha igen! O.O
Det stod något sånt om serverproblem etc.
8 okt, 2014 22:03 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Fellrendión: MEN DET GJORDE DET INTE Herregud! Jag trodde typ att Mugglis skulle krascha igen! O.O Det stod något sånt om serverproblem etc.
8 okt, 2014 22:05 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av yerAwizardThea: SHIET JAG SKULLE FÅ MARDRÖMMAR AV ATT SE INTROT D: Åh det är så bra och inte såååå läskigt som alla trailers visar. MEN DET ÄR skitbra orkar inte ens så bra
8 okt, 2014 22:06 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Salem: Men alltså jag får typ mardrömmar av Supernatural (jag är en liten fegis, ja xD)Skrivet av yerAwizardThea: SHIET JAG SKULLE FÅ MARDRÖMMAR AV ATT SE INTROT D: Åh det är så bra och inte såååå läskigt som alla trailers visar. MEN DET ÄR skitbra orkar inte ens så bra
8 okt, 2014 22:08 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Fellrendión: MEN DET GJORDE DET INTE Herregud! Jag trodde typ att Mugglis skulle krascha igen! O.O Det stod något sånt om serverproblem etc. Ja, det är ju jättebra! Men fy vad hemskt om det en gång skulle hända och det även skulle leda till att allting skulle vara permanent borta... liksom att allting försvinner på riktigt och inte bara för någon dag. Liksom det finns så otroligt många fina personer här som inte går att ersätta för allt guld i världen. Jag skulle böla skitmycket om det hände.
8 okt, 2014 22:08 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Salem: Men alltså jag får typ mardrömmar av Supernatural (jag är en liten fegis, ja xD) Skrivet av yerAwizardThea: SHIET JAG SKULLE FÅ MARDRÖMMAR AV ATT SE INTROT D: Åh det är så bra och inte såååå läskigt som alla trailers visar. MEN DET ÄR skitbra orkar inte ens så bra Haha jag kan få mardrömmar om att jag missar skolfotot och typ gråter i timvis, hahaha
8 okt, 2014 22:09 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Salem: Fast det har visat sig att jag är en av de skulle ha överlevt i en skräckis Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Salem: Men alltså jag får typ mardrömmar av Supernatural (jag är en liten fegis, ja xD) Skrivet av yerAwizardThea: SHIET JAG SKULLE FÅ MARDRÖMMAR AV ATT SE INTROT D: Åh det är så bra och inte såååå läskigt som alla trailers visar. MEN DET ÄR skitbra orkar inte ens så bra Haha jag kan få mardrömmar om att jag missar skolfotot och typ gråter i timvis, hahaha Skrivet av Fellrendión: Ja!!! :cSkrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Fellrendión: MEN DET GJORDE DET INTE Herregud! Jag trodde typ att Mugglis skulle krascha igen! O.O Det stod något sånt om serverproblem etc. Ja, det är ju jättebra! Men fy vad hemskt om det en gång skulle hända och det även skulle leda till att allting skulle vara permanent borta... liksom att allting försvinner på riktigt och inte bara för någon dag. Liksom det finns så otroligt många fina personer här som inte går att ersätta för allt guld i världen. Jag skulle böla skitmycket om det hände.
8 okt, 2014 22:11 |
|
Frivolt
Elev |
8 okt, 2014 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen