@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ojoj, jag har på mindre än 1 månad skrivit 100 inlägg! Detta är mitt hundrade inlägg, grattis till mig själv *applåderar*
8 okt, 2014 20:51 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: har utvecklingssamtal idag jag hatar utvecklingssamtal alla lärare stirrar en i ögonen och jag klarar verkligen inte av ögonkontakt med folk ugh och jag måste berätta mina styrkor jag tycker inte att jag har några styrkor??? liksom jag är inte nöjd med något och så måste jag säga mina utvecklingsmöjligheter där jag antagligen kommer att rabbla upp typ alla ämnen kul : )))) Jag hatar också utvecklingssamtal :-( Det är ca de mest awkwarda 30 minuterna någonsin. Vet aldrig var jag ska kolla eller vad jag ska säga, man bara känner massa press och ugh. "Ja men Lucy hade ju rätt mycket prestationsångest förut, men det var ju mest för att det med betyg var nytt för henne då och så, det är mycket bättre nu, eller hur?" Jaa men precis det är ju sååå mycket bättre nu mhm :-----) ;;
8 okt, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Borttagen: Ojoj, jag har på mindre än 1 månad skrivit 100 inlägg! Detta är mitt hundrade inlägg, grattis till mig själv *applåderar* Tack tack 8 okt, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: men eller hur ughSkrivet av Borttagen: har utvecklingssamtal idag jag hatar utvecklingssamtal alla lärare stirrar en i ögonen och jag klarar verkligen inte av ögonkontakt med folk ugh och jag måste berätta mina styrkor jag tycker inte att jag har några styrkor??? liksom jag är inte nöjd med något och så måste jag säga mina utvecklingsmöjligheter där jag antagligen kommer att rabbla upp typ alla ämnen kul : )))) Jag hatar också utvecklingssamtal :-( Det är ca de mest awkwarda 30 minuterna någonsin. Vet aldrig var jag ska kolla eller vad jag ska säga, man bara känner massa press och ugh. "Ja men Lucy hade ju rätt mycket prestationsångest förut, men det var ju mest för att det med betyg var nytt för henne då och så, det är mycket bättre nu, eller hur?" Jaa men precis det är ju sååå mycket bättre nu mhm :-----) det är hemskt det var hemskt usch 8 okt, 2014 20:57 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: men eller hur ughSkrivet av Borttagen: har utvecklingssamtal idag jag hatar utvecklingssamtal alla lärare stirrar en i ögonen och jag klarar verkligen inte av ögonkontakt med folk ugh och jag måste berätta mina styrkor jag tycker inte att jag har några styrkor??? liksom jag är inte nöjd med något och så måste jag säga mina utvecklingsmöjligheter där jag antagligen kommer att rabbla upp typ alla ämnen kul : )))) Jag hatar också utvecklingssamtal :-( Det är ca de mest awkwarda 30 minuterna någonsin. Vet aldrig var jag ska kolla eller vad jag ska säga, man bara känner massa press och ugh. "Ja men Lucy hade ju rätt mycket prestationsångest förut, men det var ju mest för att det med betyg var nytt för henne då och så, det är mycket bättre nu, eller hur?" Jaa men precis det är ju sååå mycket bättre nu mhm :-----) det är hemskt det var hemskt usch Hade också mitt häromdagen ugh. Nu är det väl bara att vänta till nästa utvecklingssamtal som är redan i början av nästa termin? Orkar ej :---))) ;;
8 okt, 2014 20:59 |
|
Hapo
Elev |
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/440760?programid=4617
Har ni lyssnat på detta? Emma Knyckare som i en timma lär oss Allt Om Harry Potter. Bästa ^^ 8 okt, 2014 21:04 |
|
Fellrendión
Elev |
8 okt, 2014 21:10 |
|
Lucy och Rose
Elev |
8 okt, 2014 21:32 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Eller hur! Liksom, jag förstår inte. Dessutom så är ju en väldigt stor del av personerna (i alla fall i min klass) som lyssnar på dem smala, och de reagerar liksom inte ens åt att de sjunger "skinny bitches" och liknande? Spelar inte texten någon roll längre, eller? Skrivet av Borttagen: eller hur och alla går runt och sjunger nicki minaj och megan vad-hon-nu-hette-i-efternamns låtar D: *kräks* Usch, vad hände med alla de bra låtarna som inte handlar om hur stor bakdel du har? Tydligen inte.. Reagerade också på det och jag bara UGH. Längre? På min tid gick vi alla och sjöng på denna "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 okt, 2014 21:32 |
|
Edoras
Elev |
AlvaRawenclaw Ja precis! Så himla skönt när killar och tjejer kan få vara "bara" vänner (bara och bara, vänner utan romantik inblandat är otroligt viktigt, men du fattar
Men annars gillade jag Toby mycket mer i andra säsongen än i första. Förutom då Spoiler: Tryck här för att visa! Men jag är förvånad över att jag gillade serien så mycket då jag verkligen inte kan relatera alls. Är själv ingen typ som dricker eller "struntar" i skolan. Tvärtom liksom, men serien var väldigt bra ändå av någon anledning. Det tråkigaste de missat med andra generationen var den där humorn som fanns i första. Även om det kom upp en del allvarliga ämnen så varvades det även med humor och bisarra situationer. Det sköttes snyggt, men försvann typ helt sedan... tyvärr Secchan åh, vad var det du inte gillade med Effy? :o Hon var typ min favorit i andra generationen. Gillade henne visserligen mer i första. Men den enda karaktären som jag verkligen inte gillade i andra generationen var Naomi. Tyckte även verkligen illa om Cook ett tag, men sedan i efterhand så är han inte lika illa. Han blev nog bättre i de sista avsnitten typ. Överlag så tyckte jag även att fjärde säsongen var bättre än tredje. :3 8 okt, 2014 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen