@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
omg har bara typ två säsonger kvar av Doctor Who innan jag har kommit ifatt alla andra woop woop
8 okt, 2014 20:40 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Eller hur!! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Ja eller hur!Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det.. Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte... Haha mina 03:or (jag är tränare) frågade mig om jag var 00 eller 01, jag är 97:a...:s Så du är inte ensam xD men vad snällt När jag började på praktiken frågade en också om jag gick på 1:an eller 2:an. Och jag bara "ööh, 3:an..." (i yrkesskola) Hahaha, en i min friidrottsgrupp (som jag gått med sedan 8:an) trodde i våras att jag fortfarande gick i åttan.. de va underligt... som om tiden sku ha stått stilla.. Min arbetsgivare på praktikplatsen fyllde också i en del på ett papper där det stod med stora bokstäver: FYLL I DETTA OM STUDERANDEN ÄR UNDER 18 ÅR. Han kunde ju frågat. Nu måste jag föra de där pappren till skolan o ja, de vet ju att jag är över 18... kul Hahahah, jag kan säga att su inte är ensam iaf Jo nog finns de ju fördelar också. Ibland får man ju nåt billigare om man är yngre eller de tror att man är det 8 okt, 2014 20:40 |
|
Bullen1
Elev |
Skrivet av Borttagen: eller hur och alla går runt och sjunger nicki minaj och megan vad-hon-nu-hette-i-efternamns låtar D: Ja. Det är ju sorgligt D: 8 okt, 2014 20:40 |
|
Borttagen
|
8 okt, 2014 20:41 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: eller hur och alla går runt och sjunger nicki minaj och megan vad-hon-nu-hette-i-efternamns låtar D: *kräks* Usch, vad hände med alla de bra låtarna som inte handlar om hur stor bakdel du har?
8 okt, 2014 20:41 |
|
Lucy och Rose
Elev |
8 okt, 2014 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Eller hur! Liksom, jag förstår inte. Dessutom så är ju en väldigt stor del av personerna (i alla fall i min klass) som lyssnar på dem smala, och de reagerar liksom inte ens åt att de sjunger "skinny bitches" och liknande? Spelar inte texten någon roll längre, eller?Skrivet av Borttagen: eller hur och alla går runt och sjunger nicki minaj och megan vad-hon-nu-hette-i-efternamns låtar D: *kräks* Usch, vad hände med alla de bra låtarna som inte handlar om hur stor bakdel du har? 8 okt, 2014 20:43 |
|
Bullen1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja </3 Jag hoppas att Cimorelli iallafall håller sig till vad de är... Kim Potter Usch och fy. :'( 8 okt, 2014 20:44 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Eller hur! Liksom, jag förstår inte. Dessutom så är ju en väldigt stor del av personerna (i alla fall i min klass) som lyssnar på dem smala, och de reagerar liksom inte ens åt att de sjunger "skinny bitches" och liknande? Spelar inte texten någon roll längre, eller? Skrivet av Borttagen: eller hur och alla går runt och sjunger nicki minaj och megan vad-hon-nu-hette-i-efternamns låtar D: *kräks* Usch, vad hände med alla de bra låtarna som inte handlar om hur stor bakdel du har? Tydligen inte.. Reagerade också på det och jag bara UGH.
8 okt, 2014 20:45 |
|
Borttagen
|
Ojoj, jag har på mindre än 1 månad skrivit 100 inlägg! Detta är mitt hundrade inlägg, grattis till mig själv
8 okt, 2014 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen