@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Lucy och Rose: kan någon ge mig skrivterapi? jag har haft skrivkramp i kanske 1-2 år och kommer inte på någonting, och det jag väl kommer på är baserade på böcker som jag har läst D': Åhh I feel you ;--; det är så himla hemskt, kollade på mina gamla fanfictions/noveller här på mugglis för kanske 20 minuter sedan och om jag ska ta och skryta lite, så tycker jag att jag var väldigt bra på att skriva. men nu för tiden har jag sån sjuk skrivkramp :c Uh ja eller hur! Förut sa alla "åh så bra du skriver", "väldigt kreativt" osv men nu.. Som en vindstilla i want to write so bad, but no ideas will struck my head :c alla idéer har redan blivit tagna :c
8 okt, 2014 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Haha aw cxSkrivet av Borttagen: Tycker att TheFifthMarauder eller min kusin ska ta med mig på Ed Sheeran. ... helst Katri tho, för jag saknar dig aww, saknar dig jättemycket!! ♥ skulle tagit med dig om det inte vore för att jag köper min klasskompis ena biljett cx Men du får säga hur det var sedan iaf c: 8 okt, 2014 20:27 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Hapo: Asså varför är det alltid så, att när man väl är modig, vågar och ska prova något nytt, så är det alltid något som ska gå fel eller skita sig så man inte kan göra det? Ugh, eller hur??? ;;
8 okt, 2014 20:28 |
|
Kim Potter
Elev |
Hapo För att om man gör det tillräckligt många gånger behöver du inte vara modig, det du beskriver är att ta sats cx Visst, ibland går det snett, men när man väl lyckas är det en fantastisk känsla ♥
8 okt, 2014 20:32 |
|
Borttagen
|
"Och mitt mål för dig är att du i nian ska kunna spela piano och sjunga samtidigt" - Min musiklärare och mentor idag på utvecklingssamtalet
VA HUR VARFÖR NEJ jag har inte ens ett piano ... ska dock fråga farmor om jag kan få det som bara står hemma hos henne, men ja X) 8 okt, 2014 20:33 |
|
Bullen1
Elev |
8 okt, 2014 20:34 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nope xD Det händer varje år i princip. Vet inte varför det är så stort tjohej om den i år http://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_eclipse#Recent_and_forthcoming_lunar_eclipses Woohoo! Jag fick typ en hjärtattack. Jag tror aldrig att jag upplevt blodmånen...
8 okt, 2014 20:35 |
|
Borttagen
|
eller hur
och alla går runt och sjunger nicki minaj och megan vad-hon-nu-hette-i-efternamns låtar D: 8 okt, 2014 20:35 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Borttagen: åh gud då ka jag se det igen phew x'DSkrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Borttagen: det är målnigt här med, är dett typ en once in lifetime grej elr? Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Fellrendión: NAJ SÄG INT ATT JA MISSA DEN Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: ÄR DET INTE BLODMÅNE IDAG??????????????? Var det inte igår? :O I så fall... fan... Det ska vara idag så vitt jag vet. 8 oktober. Det är idag. Dock är det helt igenmulet här så det kvittar liksom >.< Nope xD Det händer varje år i princip. Vet inte varför det är så stort tjohej om den i år http://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_eclipse#Recent_and_forthcoming_lunar_eclipses AlvaRawenclaw: Jag gillade Effy i typ första avsnittet när hon hjälpte Tony in etc
8 okt, 2014 20:38 |
|
Lucy och Rose
Elev |
how i met your mother är min favoritetvshow of all time♥ seriöst, det här är bokstavligen 8:de gången jag ser om serien♥
8 okt, 2014 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen