@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Fellrendión: NAJ SÄG INT ATT JA MISSA DEN Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: ÄR DET INTE BLODMÅNE IDAG??????????????? Var det inte igår? :O I så fall... fan...
8 okt, 2014 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Fellrendión: NAJ SÄG INT ATT JA MISSA DEN Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: ÄR DET INTE BLODMÅNE IDAG??????????????? Var det inte igår? :O I så fall... fan... Det ska vara idag så vitt jag vet. 8 oktober. Det är idag. Dock är det helt igenmulet här så det kvittar liksom >.< 8 okt, 2014 20:01 |
|
Lucy och Rose
Elev |
kan någon ge mig skrivterapi? jag har haft skrivkramp i kanske 1-2 år och kommer inte på någonting, och det jag väl kommer på är baserade på böcker som jag har läst D':
8 okt, 2014 20:04 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: kan någon ge mig skrivterapi? jag har haft skrivkramp i kanske 1-2 år och kommer inte på någonting, och det jag väl kommer på är baserade på böcker som jag har läst D': Åhh I feel you ;--;
8 okt, 2014 20:15 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är målnigt här med, är dett typ en once in lifetime grej elr?Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Fellrendión: NAJ SÄG INT ATT JA MISSA DEN Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: ÄR DET INTE BLODMÅNE IDAG??????????????? Var det inte igår? :O I så fall... fan... Det ska vara idag så vitt jag vet. 8 oktober. Det är idag. Dock är det helt igenmulet här så det kvittar liksom >.<
8 okt, 2014 20:17 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Edoras håller med! gillade inte heller Chris alls i säsong 1, men iofs fick man inte se så mycket mer av honom än när han var på fester och rökte, typ. Men i 2:an gillade jag honom när han försökte skaffa jobb och så hah c:
Spoiler: Tryck här för att visa! Secchan Jag gillade Effy i säsong 1&2 när hon bara var med lite osv. Började faktiskt kolla på serien pga att Kaya Scodelario (Effy) var med i den. Men nu i 3:an så gillar jag inte henne längre. speech! 8 okt, 2014 20:19 |
|
Borttagen
|
Euro shoppers energidricka var inte god.
8 okt, 2014 20:20 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Lucy och Rose: kan någon ge mig skrivterapi? jag har haft skrivkramp i kanske 1-2 år och kommer inte på någonting, och det jag väl kommer på är baserade på böcker som jag har läst D': Åhh I feel you ;--; det är så himla hemskt, kollade på mina gamla fanfictions/noveller här på mugglis för kanske 20 minuter sedan och om jag ska ta och skryta lite, så tycker jag att jag var väldigt bra på att skriva. men nu för tiden har jag sån sjuk skrivkramp :c
8 okt, 2014 20:20 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Lucy och Rose: kan någon ge mig skrivterapi? jag har haft skrivkramp i kanske 1-2 år och kommer inte på någonting, och det jag väl kommer på är baserade på böcker som jag har läst D': Åhh I feel you ;--; det är så himla hemskt, kollade på mina gamla fanfictions/noveller här på mugglis för kanske 20 minuter sedan och om jag ska ta och skryta lite, så tycker jag att jag var väldigt bra på att skriva. men nu för tiden har jag sån sjuk skrivkramp :c Uh ja eller hur! Förut sa alla "åh så bra du skriver", "väldigt kreativt" osv men nu.. Som en vindstilla
8 okt, 2014 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Borttagen: det är målnigt här med, är dett typ en once in lifetime grej elr? Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Fellrendión: NAJ SÄG INT ATT JA MISSA DEN Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: ÄR DET INTE BLODMÅNE IDAG??????????????? Var det inte igår? :O I så fall... fan... Det ska vara idag så vitt jag vet. 8 oktober. Det är idag. Dock är det helt igenmulet här så det kvittar liksom >.< Nope xD Det händer varje år i princip. Vet inte varför det är så stort tjohej om den i år http://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_eclipse#Recent_and_forthcoming_lunar_eclipses AlvaRawenclaw: Jag gillade Effy i typ första avsnittet när hon hjälpte Tony in etc 8 okt, 2014 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen