@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Luna97: Skrivet av Salem: Nu fick du en tumme av mig Skrivet av Kim Potter: Jag förlorar en tumme när jag får en..? Haha feel you, blir så glad när jag får 1 tumme och når 400 tummar. Sen 10 minuter senare har jag 399 igen Haha åh, vad gullig du är! TACK
8 okt, 2014 19:20 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Edoras: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: brittiska. är typ helt besatt av brittisk accent nu hahah Skrivet av AlvaRawenclaw: SKINS ÄR EN SJUKT BRA SERIE Ser du brittiska eller amerikanska? Den brittiska är sjukt bra! Jag tittar (lite halvt) på femte säsongen just nu. Håller med, tycker att serien förlorade lite av sin själ efter första generationen. Blev lite som vilken amerikansk serie som helst. yaaay cassie ♥ men är fortfarande sjukt deprimerad för att Spoiler: Tryck här för att visa! speech! 8 okt, 2014 19:26 |
|
Fellrendión
Elev |
8 okt, 2014 19:27 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tycker att TheFifthMarauder eller min kusin ska ta med mig på Ed Sheeran. ... helst Katri tho, för jag saknar dig aww, saknar dig jättemycket!! ♥ skulle tagit med dig om det inte vore för att jag köper min klasskompis ena biljett cx
8 okt, 2014 19:27 |
|
Beben
Elev |
8 okt, 2014 19:42 |
|
Borttagen
|
Började precis kolla på Wolf's Rain ^~^
8 okt, 2014 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: ÄR DET INTE BLODMÅNE IDAG??????????????? Var det inte igår? :O 8 okt, 2014 19:50 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: ÄR DET INTE BLODMÅNE IDAG??????????????? Var det inte igår? :O I så fall... fan...
8 okt, 2014 19:51 |
|
Edoras
Elev |
AlvaRawenclaw Helt ärligt tyckte jag inte alls om Chris i början. Han var så ansvarslös hela tiden, det gjorde mig bara orolig och fick mig att må dåligt. Men sedan i andra säsongen så började jag tycka om honom mer! Tyckte om att han var så positiv hela tiden, och även kanske den snällaste karaktären i serien egentligen. Annars tyckte jag mindre om andra säsongen än första bl a då det var så rörigt mellan relationer och så.
Spoiler: Tryck här för att visa! 8 okt, 2014 19:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: jaa visst är den Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: brittiska. är typ helt besatt av brittisk accent nu hahah Skrivet av AlvaRawenclaw: SKINS ÄR EN SJUKT BRA SERIE Ser du brittiska eller amerikanska? Den brittiska är sjukt bra! Ja men precis >.< Jag såg typ tre avsnitt av säsong tre. Men jag gillade inte alls Effy och det förstörde andra generationen ganska rejält 8 okt, 2014 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen