Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18082 18083 18084 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar





är det bara jag som nästan inte klarar av att se på live-prefomances av mina favoritband? det känns så hemskt av någon anledning och det känns som om världen håller på att gå under och man vill bara sluta exitera och gråta och man får en tung känsla i bröstet.
jag fattar inte varför men så känns det. ungefär som när man läst ut en fantastiskt bok eller sett klart en fantastisk serie.

8 okt, 2014 18:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:



är det bara jag som nästan inte klarar av att se på live-prefomances av mina favoritband? det känns så hemskt av någon anledning och det känns som om världen håller på att gå under och man vill bara sluta exitera och gråta och man får en tung känsla i bröstet.
jag fattar inte varför men så känns det. ungefär som när man läst ut en fantastiskt bok eller sett klart en fantastisk serie.
inte bara du
det är fruktansvärt

8 okt, 2014 18:34

Hapo
Elev

Avatar


Asså varför är det alltid så, att när man väl är modig, vågar och ska prova något nytt, så är det alltid något som ska gå fel eller skita sig så man inte kan göra det?

8 okt, 2014 18:35

Vildvittra
Elev

Avatar


PewDiePie, talar om Sverige


"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 okt, 2014 18:40

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Hapo:
Asså varför är det alltid så, att när man väl är modig, vågar och ska prova något nytt, så är det alltid något som ska gå fel eller skita sig så man inte kan göra det?

Jag vet inte men det är skitdåligt... o__o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

8 okt, 2014 18:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Jag förlorar en tumme när jag får en..?

*Host*
Jag förlorade 53 stycken. :c

8 okt, 2014 19:01

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Jag förlorar en tumme när jag får en..?

*Host*
Jag förlorade 53 stycken. :c

xD I mean :C

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

8 okt, 2014 19:04

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
SKINS ÄR EN SJUKT BRA SERIE


Ser du brittiska eller amerikanska?
brittiska. är typ helt besatt av brittisk accent nu hahah


Den brittiska är sjukt bra! Dock slutade jag titta efter de två första säsongerna. Tyckte tredje säsongen tappade så mycket
jaa visst är den men håller med, är på ep 8 av säsong 3 och saknar de gamla karaktärerna helt sjukt mycket. :c

speech!

8 okt, 2014 19:12

Edoras
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
SKINS ÄR EN SJUKT BRA SERIE


Ser du brittiska eller amerikanska?
brittiska. är typ helt besatt av brittisk accent nu hahah


Den brittiska är sjukt bra! Dock slutade jag titta efter de två första säsongerna. Tyckte tredje säsongen tappade så mycket


Jag tittar (lite halvt) på femte säsongen just nu. Håller med, tycker att serien förlorade lite av sin själ efter första generationen. Blev lite som vilken amerikansk serie som helst. Tycker femte säsongen har bra karaktärer, men som sagt hela det som gjorde att serien kändes originell är lite borta... det är synd. Men i säsong sju kommer ju gamla karaktärer tillbaka och så, så jag tänker titta igenom hela serien ändå. x) Bl a Cassie som var en av mina favoriter kommer tillbaka, ska bli intressant att se vad som hände med henne

8 okt, 2014 19:17

Borttagen

Avatar


Jag har varit på optikern idag och jag fick reda på att jag behöver glasögon. Jag lånade hem 7 stycken som jag gillade men HUR SKA JAG VÄLJA?????

8 okt, 2014 19:20

1 2 3 ... 18082 18083 18084 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.