@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
♥ är det bara jag som nästan inte klarar av att se på live-prefomances av mina favoritband? det känns så hemskt av någon anledning och det känns som om världen håller på att gå under och man vill bara sluta exitera och gråta och man får en tung känsla i bröstet. jag fattar inte varför men så känns det. ungefär som när man läst ut en fantastiskt bok eller sett klart en fantastisk serie. 8 okt, 2014 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: inte bara du♥ är det bara jag som nästan inte klarar av att se på live-prefomances av mina favoritband? det känns så hemskt av någon anledning och det känns som om världen håller på att gå under och man vill bara sluta exitera och gråta och man får en tung känsla i bröstet. jag fattar inte varför men så känns det. ungefär som när man läst ut en fantastiskt bok eller sett klart en fantastisk serie. det är fruktansvärt 8 okt, 2014 18:34 |
|
Hapo
Elev |
Asså varför är det alltid så, att när man väl är modig, vågar och ska prova något nytt, så är det alltid något som ska gå fel eller skita sig så man inte kan göra det?
8 okt, 2014 18:35 |
|
Vildvittra
Elev |
PewDiePie, talar om Sverige
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 okt, 2014 18:40 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hapo: Asså varför är det alltid så, att när man väl är modig, vågar och ska prova något nytt, så är det alltid något som ska gå fel eller skita sig så man inte kan göra det? Jag vet inte men det är skitdåligt... o__o
8 okt, 2014 18:48 |
|
Borttagen
|
8 okt, 2014 19:01 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Jag förlorar en tumme när jag får en..? *Host* Jag förlorade 53 stycken. :c xD I mean :C
8 okt, 2014 19:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: jaa visst är den Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: brittiska. är typ helt besatt av brittisk accent nu hahah Skrivet av AlvaRawenclaw: SKINS ÄR EN SJUKT BRA SERIE Ser du brittiska eller amerikanska? Den brittiska är sjukt bra! speech! 8 okt, 2014 19:12 |
|
Edoras
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: brittiska. är typ helt besatt av brittisk accent nu hahah Skrivet av AlvaRawenclaw: SKINS ÄR EN SJUKT BRA SERIE Ser du brittiska eller amerikanska? Den brittiska är sjukt bra! Jag tittar (lite halvt) på femte säsongen just nu. Håller med, tycker att serien förlorade lite av sin själ efter första generationen. Blev lite som vilken amerikansk serie som helst. 8 okt, 2014 19:17 |
|
Borttagen
|
Jag har varit på optikern idag och jag fick reda på att jag behöver glasögon. Jag lånade hem 7 stycken som jag gillade men HUR SKA JAG VÄLJA?????
8 okt, 2014 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen