@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna97
Elev |
Nu har jag fått gå på toa
<3 8 okt, 2014 17:38 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Kim Potter: Jag förlorar en tumme när jag får en..? Haha feel you, blir så glad när jag får 1 tumme och når 400 tummar. Sen 10 minuter senare har jag 399 igen
8 okt, 2014 17:49 |
|
Luna97
Elev |
Skrivet av Salem: Nu fick du en tumme av mig Skrivet av Kim Potter: Jag förlorar en tumme när jag får en..? Haha feel you, blir så glad när jag får 1 tumme och når 400 tummar. Sen 10 minuter senare har jag 399 igen <3 8 okt, 2014 17:50 |
|
Ginny00
Elev |
Det här med att Supernatural börjat igen gör mig lite ledsen över att jag gav upp den tvserien..
..men jag kom verkligen ingenstans. Är galet dålig på TVserier. Försöker nu se Orange Is The New Black istället. Har klarat ett avsnitt. Det går bra nu? 8 okt, 2014 17:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: brittiska. är typ helt besatt av brittisk accent nu hahah Skrivet av AlvaRawenclaw: SKINS ÄR EN SJUKT BRA SERIE Ser du brittiska eller amerikanska? Den brittiska är sjukt bra! 8 okt, 2014 18:06 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Ja eller hur!Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det.. Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte... Haha mina 03:or (jag är tränare) frågade mig om jag var 00 eller 01, jag är 97:a...:s Så du är inte ensam xD men vad snällt När jag började på praktiken frågade en också om jag gick på 1:an eller 2:an. Och jag bara "ööh, 3:an..." (i yrkesskola) Hahaha, en i min friidrottsgrupp (som jag gått med sedan 8:an) trodde i våras att jag fortfarande gick i åttan.. de va underligt... som om tiden sku ha stått stilla.. Min arbetsgivare på praktikplatsen fyllde också i en del på ett papper där det stod med stora bokstäver: FYLL I DETTA OM STUDERANDEN ÄR UNDER 18 ÅR. Han kunde ju frågat. Nu måste jag föra de där pappren till skolan o ja, de vet ju att jag är över 18... kul Hahahah, jag kan säga att su inte är ensam iaf Jo nog finns de ju fördelar också. Ibland får man ju nåt billigare om man är yngre eller de tror att man är det 8 okt, 2014 18:11 |
|
Borttagen
|
Tycker att TheFifthMarauder eller min kusin ska ta med mig på Ed Sheeran.
... helst Katri tho, för jag saknar dig 8 okt, 2014 18:14 |
|
Borttagen
|
Månen är typ röd O.O gud va häftigt!
8 okt, 2014 18:20 |
|
Luna97
Elev |
Ja
<3 8 okt, 2014 18:20 |
|
Klaestron
Elev |
8 okt, 2014 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen