Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18081 18082 18083 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Luna97
Elev

Avatar


Nu har jag fått gå på toa

<3

8 okt, 2014 17:38

Salem
Lärare

Avatar

+1


Skrivet av Kim Potter:
Jag förlorar en tumme när jag får en..?

Haha feel you, blir så glad när jag får 1 tumme och når 400 tummar. Sen 10 minuter senare har jag 399 igen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

8 okt, 2014 17:49

Luna97
Elev

Avatar


Skrivet av Salem:
Skrivet av Kim Potter:
Jag förlorar en tumme när jag får en..?

Haha feel you, blir så glad när jag får 1 tumme och når 400 tummar. Sen 10 minuter senare har jag 399 igen
Nu fick du en tumme av mig Har tre tummar och 136 foruminlägg...

<3

8 okt, 2014 17:50

Ginny00
Elev

Avatar


Det här med att Supernatural börjat igen gör mig lite ledsen över att jag gav upp den tvserien..

..men jag kom verkligen ingenstans. Är galet dålig på TVserier. Försöker nu se Orange Is The New Black istället. Har klarat ett avsnitt.
Det går bra nu?

8 okt, 2014 17:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
SKINS ÄR EN SJUKT BRA SERIE


Ser du brittiska eller amerikanska?
brittiska. är typ helt besatt av brittisk accent nu hahah


Den brittiska är sjukt bra! Dock slutade jag titta efter de två första säsongerna. Tyckte tredje säsongen tappade så mycket

8 okt, 2014 18:06

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det..
Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte...

Haha mina 03:or (jag är tränare) frågade mig om jag var 00 eller 01, jag är 97:a...:s Så du är inte ensam xD

men vad snällt
När jag började på praktiken frågade en också om jag gick på 1:an eller 2:an. Och jag bara "ööh, 3:an..." (i yrkesskola)
Ja eller hur!
Hahaha, en i min friidrottsgrupp (som jag gått med sedan 8:an) trodde i våras att jag fortfarande gick i åttan..

de va underligt... som om tiden sku ha stått stilla..
Min arbetsgivare på praktikplatsen fyllde också i en del på ett papper där det stod med stora bokstäver: FYLL I DETTA OM STUDERANDEN ÄR UNDER 18 ÅR.

Han kunde ju frågat. Nu måste jag föra de där pappren till skolan o ja, de vet ju att jag är över 18... kul

Hahahah, jag kan säga att su inte är ensam iaf Dock kan det ha sina fördelar ibland, jag brukar få klubbor av restauranger och tandläkare, det brukar min 10-åriga lillebror också..!


Jo nog finns de ju fördelar också. Ibland får man ju nåt billigare om man är yngre eller de tror att man är det

8 okt, 2014 18:11

Borttagen

Avatar


Tycker att TheFifthMarauder eller min kusin ska ta med mig på Ed Sheeran.
... helst Katri tho, för jag saknar dig

8 okt, 2014 18:14

Borttagen

Avatar


Månen är typ röd O.O gud va häftigt!

8 okt, 2014 18:20

Luna97
Elev

Avatar


Ja

<3

8 okt, 2014 18:20

Klaestron
Elev

Avatar


Tar helg! Eller ja om jag känner för att jobba på fredag så är det en senare grej att ta i tu med

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

8 okt, 2014 18:23

1 2 3 ... 18081 18082 18083 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.