@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ... NEJ... NEJ... Jag hade fan 479 tummar. NU HAR JAG 426. VAD HÄNDE? Magi elle så spökar det på mugglis 8 okt, 2014 16:55 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: brittiska. är typ helt besatt av brittisk accent nu hahahSkrivet av AlvaRawenclaw: SKINS ÄR EN SJUKT BRA SERIE Ser du brittiska eller amerikanska? speech! 8 okt, 2014 16:55 |
|
Chaemy
Elev |
8 okt, 2014 17:05 |
|
Kim Potter
Elev |
8 okt, 2014 17:16 |
|
yerAwizardThea
Elev |
8 okt, 2014 17:19 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Ja eller hur!Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det.. Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte... Haha mina 03:or (jag är tränare) frågade mig om jag var 00 eller 01, jag är 97:a...:s Så du är inte ensam xD men vad snällt När jag började på praktiken frågade en också om jag gick på 1:an eller 2:an. Och jag bara "ööh, 3:an..." (i yrkesskola) Hahaha, en i min friidrottsgrupp (som jag gått med sedan 8:an) trodde i våras att jag fortfarande gick i åttan.. de va underligt... som om tiden sku ha stått stilla.. Min arbetsgivare på praktikplatsen fyllde också i en del på ett papper där det stod med stora bokstäver: FYLL I DETTA OM STUDERANDEN ÄR UNDER 18 ÅR. Han kunde ju frågat. Nu måste jag föra de där pappren till skolan o ja, de vet ju att jag är över 18... kul 8 okt, 2014 17:21 |
|
Borttagen
|
Jag vill lära mig hawaiianska
8 okt, 2014 17:33 |
|
Klaestron
Elev |
Inringd på jobb idag. En av mina elever blev helt till sig när hen såg mitt deathly hallows örhänge. Made my day!
Skolan var typ min drömarbetsplats btw.
8 okt, 2014 17:33 |
|
Luna97
Elev |
Ja, jag mst gå på TOA!!!
MEN DEN ÄR UPPTAGEN!!!! <3 8 okt, 2014 17:35 |
|
Ginny00
Elev |
jag vill också se Ed Sheeran
8 okt, 2014 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen