@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
8 okt, 2014 16:10 |
|
Fellrendión
Elev |
Jävla skrivuppgift! Kan inte komma på vad jag ska skriva om. Jag har mitt tema och bakgrunden men jag orkar seriöst inte.
Att skriva för skolan är inte alls det samma som att skriva på fritiden. På fritiden får man använda sin fantasi hur man vill och får skriva hur långt man vill men till skolan måste man skriva ett visst antal sidor och jag är inte alls bra på att skriva korta saker för att det ska bli bra så nu kan jag inte skriva alls.......
8 okt, 2014 16:19 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
8 okt, 2014 16:24 |
|
Borttagen
|
har utvecklingssamtal idag
jag hatar utvecklingssamtal alla lärare stirrar en i ögonen och jag klarar verkligen inte av ögonkontakt med folk ugh och jag måste berätta mina styrkor jag tycker inte att jag har några styrkor??? liksom jag är inte nöjd med något och så måste jag säga mina utvecklingsmöjligheter där jag antagligen kommer att rabbla upp typ alla ämnen kul : )))) 8 okt, 2014 16:26 |
|
Chaemy
Elev |
Jag har märkt hur uppmärksam och flitig som jag har blivit i skolan! Läxor är jag inte särskilt duktig på men allvarligt talat! Jag antecknar det läraren säger, lyssnar hela tiden och lär mig typ 10 gånger mer än jag burkar! Stolt!
8 okt, 2014 16:27 |
|
Anna-chan
Elev |
*hyperventilerar* OH STYX OH STYX OH STYX JAG SKA ÅKA OCH HÄMTA/KÖPA BLOOD OF OLYMPUS NU OCH DET ÄR SISTA BOKEN OCH ALLA KOMMER DÖ OCH JAG KOMMER DÖ OCH SEN SKA JAG LÄSA DEN MEN JAG MÅSTE HÄMTA/KÖPA DEN FÖRST OCH JAG KOMMER INTE KUNNA SOVA OCH OCH OCH JAG SKA ÅKA OCH KÖPA BOKEN SOM HAR LAGTS UNDAN TILL MIG NU!!!!!!!!!!
Join the dark side, we have cookies~
8 okt, 2014 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: lite mer än en månad kvar tills jag ska se Ed Sheeran... kan inte fatta det. Åhhhhhhhhh så avundsjuk på dig!! 8 okt, 2014 16:31 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: lite mer än en månad kvar tills jag ska se Ed Sheeran... kan inte fatta det. Åhhhhhhhhh så avundsjuk på dig!! :*
8 okt, 2014 16:42 |
|
Borttagen
|
har en panic! at the disco kväll ikväll... äskar dem idag. och alla andra dagar men extra mycket idag typ???
8 okt, 2014 16:50 |
|
Borttagen
|
... NEJ... NEJ... Jag hade fan 479 tummar. NU HAR JAG 426. VAD HÄNDE?
8 okt, 2014 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen