@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Har nu kommit till kapitel 62(!!!!!!) på uppföljaren till min ff Förbjuden Romans... asså, fatta hur mycket jag skrivit :O Sammanlagt, första delen och uppföljaren, har jag skrivit totalt 191 datorskriva sidor i storlek 12 times new roman.... Asså, det är MYCKET skrivande det xD Känner mig lite stolt faktiskt ^^ Medans jag inte kan komma igång med något skrivande det blir aldrig någon bra början Jag skriver alltid, konstant. Mitt problem är att jag har alldeles för många awesome idéer som jag vill sätta igång med och just nu håller jag på med tre FF's, en dikt samling, ett bokmanus helt på engelska, ett bokmanus på svenska och engelska samt 6 andra bokmanus xD Det är lite kämpigt att hålla reda på allt men det är totalt värt det Hur kommer det sig att du inte får till någon bra början? Jag vill att det ska låta bra men ska nog testa att bara skriva och har ofta för mycket karaktärer då jag ska skriva början Det är väldigt bra om man fokuserar på max tre karaktärer de första 2 sidorna. Sedan är det bra att låta läsarna veta vart och när de är ![]()
8 okt, 2014 14:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Har nu kommit till kapitel 62(!!!!!!) på uppföljaren till min ff Förbjuden Romans... asså, fatta hur mycket jag skrivit :O Sammanlagt, första delen och uppföljaren, har jag skrivit totalt 191 datorskriva sidor i storlek 12 times new roman.... Asså, det är MYCKET skrivande det xD Känner mig lite stolt faktiskt ^^ Medans jag inte kan komma igång med något skrivande det blir aldrig någon bra början Jag skriver alltid, konstant. Mitt problem är att jag har alldeles för många awesome idéer som jag vill sätta igång med och just nu håller jag på med tre FF's, en dikt samling, ett bokmanus helt på engelska, ett bokmanus på svenska och engelska samt 6 andra bokmanus xD Det är lite kämpigt att hålla reda på allt men det är totalt värt det Hur kommer det sig att du inte får till någon bra början? Jag vill att det ska låta bra men ska nog testa att bara skriva och har ofta för mycket karaktärer då jag ska skriva början Det är väldigt bra om man fokuserar på max tre karaktärer de första 2 sidorna. Sedan är det bra att låta läsarna veta vart och när de är Har försökt haft 6 karaktärer och insett att de var för många 8 okt, 2014 15:00 |
|
Nordanhym
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, det är ganska mycket för många skulle jag säga. Och försök att lägga fokusen på den karaktär som är viktigast för att få igång berättelsen/ff'n/boken eller vad det nu är ![]()
8 okt, 2014 15:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, det är ganska mycket för många skulle jag säga. Och försök att lägga fokusen på den karaktär som är viktigast för att få igång berättelsen/ff'n/boken eller vad det nu är Okej tack för tipsen 8 okt, 2014 15:11 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, det är ganska mycket för många skulle jag säga. Och försök att lägga fokusen på den karaktär som är viktigast för att få igång berättelsen/ff'n/boken eller vad det nu är Okej tack för tipsen Om du undrar något eller sådär så kan du uggla mig Och varsågod Alltid glad om man kan hjälpa någon som vill skriva ![]()
8 okt, 2014 15:11 |
|
Beben
Elev |
8 okt, 2014 15:14 |
|
Nordanhym
Elev |
8 okt, 2014 15:15 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det.. Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte... Jag har stött på folk som trott att jag varit 16 år, en trodde till och med att jag var under 16...... Jag är 24, fyller snart 25 xD Okej, folk brukar tro att jag är typ 18-19, det kan jag lätt ta! Men SEXTON?!??! Jag må känna mig som typ 16 men neej, jag ser INTE ut o va 16 xD knäppt, inte ser du ut att va sexton ändå. De är nog de som säger/tycker det som har konstig syn! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det.. Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte... Jag har stött på folk som trott att jag varit 16 år, en trodde till och med att jag var under 16...... Jag är 24, fyller snart 25 xD Okej, folk brukar tro att jag är typ 18-19, det kan jag lätt ta! Men SEXTON?!??! Jag må känna mig som typ 16 men neej, jag ser INTE ut o va 16 xD Jag har leggat för energidricka det senaste året. Jag fyller 24 om en månad. haha, de sku ju nästan kännas pinsamt om man var den som satt i kassan! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Ja eller hur!Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det.. Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte... Haha mina 03:or (jag är tränare) frågade mig om jag var 00 eller 01, jag är 97:a...:s Så du är inte ensam xD men vad snällt När jag började på praktiken frågade en också om jag gick på 1:an eller 2:an. Och jag bara "ööh, 3:an..." (i yrkesskola) Hahaha, en i min friidrottsgrupp (som jag gått med sedan 8:an) trodde i våras att jag fortfarande gick i åttan.. de va underligt... som om tiden sku ha stått stilla.. Min arbetsgivare på praktikplatsen fyllde också i en del på ett papper där det stod med stora bokstäver: FYLL I DETTA OM STUDERANDEN ÄR UNDER 18 ÅR. Han kunde ju frågat. Nu måste jag föra de där pappren till skolan o ja, de vet ju att jag är över 18... kul 8 okt, 2014 15:42 |
|
Borttagen
|
Min CD med politiskt inkorrekta dansbandslåtar är på väg after all! Jag trodde det var för bra för att vara sant och trodde inte den skulle komma! Men det gör den
Jag hoppas den hinner komma innan torsdag nästa vecka för jag hoppas på att få del lite förädlad då 8 okt, 2014 15:46 |
|
Obliviate_
Elev |
Undrar när trolljakten börjar iår
8 okt, 2014 16:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen