@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
Det är lite märkligt att tänka så men om jag skulle haft den fritiden som jag har på onsdagseftermiddagar nuförtiden för två år sedan skulle jag förmodligen gå omkring i stan och dricka energidryck eller något, medan jag nu uppehåller mig sittande i biblioteket i ca 3h i sträck. Wow... jag känner mig lite stolt XD
8 okt, 2014 11:52 |
|
Frivolt
Elev |
Ska klippa i min vita t-shirt nu! Önska mig lycka till eller nått...är lite nervös xD
Men jag ugglar med ingetledigt, So I got that going for me. Which is nice 8 okt, 2014 13:47 |
|
Nordanhym
Elev |
Har nu kommit till kapitel 62(!!!!!!) på uppföljaren till min ff Förbjuden Romans... asså, fatta hur mycket jag skrivit :O
Sammanlagt, första delen och uppföljaren, har jag skrivit totalt 191 datorskriva sidor i storlek 12 times new roman.... Asså, det är MYCKET skrivande det xD Känner mig lite stolt faktiskt ^^ ![]()
8 okt, 2014 13:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Har nu kommit till kapitel 62(!!!!!!) på uppföljaren till min ff Förbjuden Romans... asså, fatta hur mycket jag skrivit :O Sammanlagt, första delen och uppföljaren, har jag skrivit totalt 191 datorskriva sidor i storlek 12 times new roman.... Asså, det är MYCKET skrivande det xD Känner mig lite stolt faktiskt ^^ Medans jag inte kan komma igång med något skrivande det blir aldrig någon bra början 8 okt, 2014 13:59 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Har nu kommit till kapitel 62(!!!!!!) på uppföljaren till min ff Förbjuden Romans... asså, fatta hur mycket jag skrivit :O Sammanlagt, första delen och uppföljaren, har jag skrivit totalt 191 datorskriva sidor i storlek 12 times new roman.... Asså, det är MYCKET skrivande det xD Känner mig lite stolt faktiskt ^^ Medans jag inte kan komma igång med något skrivande det blir aldrig någon bra början Jag skriver alltid, konstant. Mitt problem är att jag har alldeles för många awesome idéer som jag vill sätta igång med och just nu håller jag på med tre FF's, en dikt samling, ett bokmanus helt på engelska, ett bokmanus på svenska och engelska samt 6 andra bokmanus xD Det är lite kämpigt att hålla reda på allt men det är totalt värt det Hur kommer det sig att du inte får till någon bra början? ![]()
8 okt, 2014 14:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Har nu kommit till kapitel 62(!!!!!!) på uppföljaren till min ff Förbjuden Romans... asså, fatta hur mycket jag skrivit :O Sammanlagt, första delen och uppföljaren, har jag skrivit totalt 191 datorskriva sidor i storlek 12 times new roman.... Asså, det är MYCKET skrivande det xD Känner mig lite stolt faktiskt ^^ Medans jag inte kan komma igång med något skrivande det blir aldrig någon bra början Jag skriver alltid, konstant. Mitt problem är att jag har alldeles för många awesome idéer som jag vill sätta igång med och just nu håller jag på med tre FF's, en dikt samling, ett bokmanus helt på engelska, ett bokmanus på svenska och engelska samt 6 andra bokmanus xD Det är lite kämpigt att hålla reda på allt men det är totalt värt det Hur kommer det sig att du inte får till någon bra början? Jag vill att det ska låta bra men ska nog testa att bara skriva och har ofta för mycket karaktärer då jag ska skriva början 8 okt, 2014 14:10 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ska klippa i min vita t-shirt nu! Önska mig lycka till eller nått...är lite nervös xD Men jag ugglar med ingetledigt, So I got that going for me. Which is nice Lycka till! Det kan inte bli värre än när jag skulle klippa i min nya tröja, eller ja tröjor kanske jag vore säga då den nu är i två delar.. xD 8 okt, 2014 14:19 |
|
Lucy och Rose
Elev |
8 okt, 2014 14:42 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Ska klippa i min vita t-shirt nu! Önska mig lycka till eller nått...är lite nervös xD Men jag ugglar med ingetledigt, So I got that going for me. Which is nice Lycka till! Det kan inte bli värre än när jag skulle klippa i min nya tröja, eller ja tröjor kanske jag vore säga då den nu är i två delar.. xD hah taack! hahaha 8 okt, 2014 14:45 |
|
Lucy och Rose
Elev |
8 okt, 2014 14:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen