@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
asså jag borde nog sova nu, ska upp imorgon jue.
7 okt, 2014 22:28 |
|
cirklar
Elev |
Ugh. Min laptop har slutat fungera. Den har inte fungerat sedan igår eftermiddag och nu börjar jag tappa hoppet om att den någonsin kommer att funka. Den är ju över fyra år gammal, så det kanske är dags nu...
7 okt, 2014 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det.. Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte... Jag har stött på folk som trott att jag varit 16 år, en trodde till och med att jag var under 16...... Jag är 24, fyller snart 25 xD Okej, folk brukar tro att jag är typ 18-19, det kan jag lätt ta! Men SEXTON?!??! Jag må känna mig som typ 16 men neej, jag ser INTE ut o va 16 xD Jag har leggat för energidricka det senaste året. Jag fyller 24 om en månad. 7 okt, 2014 22:32 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Frivolt jag tycker du ser ut och är som en 15-17-åring Hahaha tack du Folk brukar tro att jag är mycket äldre än vad jag är. Jag följde med min bror när han skulle rösta. Så sträcker någon gubbe fram ett kuvert till mig som jag glatt tar emot. Inte för att jag fattar vad jag ska ha det till men det var ju gratis så klart man tar emot det xD. Men sen när jag och min bror ställde oss vid samma bås och han skulle rösta så bad någon mig gå till ett annat och rösta själv. Dens min var obetalbar när jag sa att jag bara var 14.. 7 okt, 2014 22:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Skrivet av Frivolt: Skrivet av ingetledigt: Frivolt jag tycker du ser ut och är som en 15-17-åring Hahaha tack du Folk brukar tro att jag är mycket äldre än vad jag är. Jag följde med min bror när han skulle rösta. Så sträcker någon gubbe fram ett kuvert till mig som jag glatt tar emot. Inte för att jag fattar vad jag ska ha det till men det var ju gratis så klart man tar emot det xD. Men sen när jag och min bror ställde oss vid samma bås och han skulle rösta så bad någon mig gå till ett annat och rösta själv. Dens min var obetalbar när jag sa att jag bara var 14.. Jaa, jag trodde lätt att du va äldre än vad du va innan - typ kanske runt 18 ändå! Iofs så känns du ung nu när jag ugglar med dig en stund x) men ändå! Hahhah omg xD Dennes min måste ha varit väldigt kul att se 7 okt, 2014 22:43 |
|
Borttagen
|
God natt alla som läser det här xd
Nej, men god natt alla fina mugglisar:3:3:3 7 okt, 2014 22:58 |
|
Borttagen
|
Omg.
Jag blev godkänd. Mitt företag och min affärsidé har blivit godkända. Jag är egenföretagare nu. Jag har ett eget företag. Jag är chef! 7 okt, 2014 23:18 |
|
aascendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av aascendio: Hur mycket kostar det? jag köpte sims 4 till slut!! kan se mitt liv försvinna förbi, men mina simmars liv kommer bli fantastiska i alla fall Tror det kostar 500_600 typ jag köpte på Origin, alltså att man köper det och så får man ladda ner det, utan en fysisk skiva liksom. Och dom hade *extrapris* nu (t.o.m 7 okt så skynda skynda om ni vill ha're) och det kostade 465 för deluxe edition och 398 för vanliga
7 okt, 2014 23:29 |
|
Borttagen
|
7 okt, 2014 23:35 |
|
Klaestron
Elev |
8 okt, 2014 05:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen