Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18074 18075 18076 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Beben:
Skrivet av aascendio:
jag köpte sims 4 till slut!! kan se mitt liv försvinna förbi, men mina simmars liv kommer bli fantastiska i alla fall
Hur mycket kostar det?


Tror det kostar 500_600 typ

7 okt, 2014 21:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag suger

Nej, det gör du inte.
Tack ♥♥
Men jo, jag suger på att spela gitarr och man måste kunna spela vissa ackord i skolan... tills imorgon. Och jag kan inte hålla fingrarna rätt eftersom att jag är för spänd i armen.
Okej, har mens just nu, så det kan hända att jag kanske övereagerar...

7 okt, 2014 21:55

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det..
Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte...

Haha mina 03:or (jag är tränare) frågade mig om jag var 00 eller 01, jag är 97:a...:s Så du är inte ensam xD

men vad snällt
När jag började på praktiken frågade en också om jag gick på 1:an eller 2:an. Och jag bara "ööh, 3:an..." (i yrkesskola)

7 okt, 2014 22:02

themarauder
Lärare

Avatar


Jag har i princip skrivit klart hela låten!! =D nu ska jag bara försöka arra den också....................

=) - just like themarauder

7 okt, 2014 22:04

Borttagen

Avatar


Jag har ont i magen och är så jävla trött på min IBS.

7 okt, 2014 22:06

Beben
Elev

Avatar


Varje gång jag hickar kommer det med spya.. =(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

7 okt, 2014 22:07

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har ont i magen och är så jävla trött på min IBS.
Jag har läst en del av dina inlägg o vi verkar tänka o resonera ganska lika och vi har liknande användarnamn. How about that

7 okt, 2014 22:12

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det..
Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte...



Jag har stött på folk som trott att jag varit 16 år, en trodde till och med att jag var under 16......



Jag är 24, fyller snart 25 xD Okej, folk brukar tro att jag är typ 18-19, det kan jag lätt ta! Men SEXTON?!??! Jag må känna mig som typ 16 men neej, jag ser INTE ut o va 16 xD


7 okt, 2014 22:13

ingetledigt
Elev

Avatar


Frivolt jag tycker du ser ut och är som en 15-17-åring (på ett positivt sätt alltså ). Jag trodde till och med att du var runt 15 innan du sa din ålder..

7 okt, 2014 22:18

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av ingetledigt:
Frivolt jag tycker du ser ut och är som en 15-17-åring (på ett positivt sätt alltså ). Jag trodde till och med att du var runt 15 innan du sa din ålder..


Hahaha tack du ja, iofs kan jag förstå att folk tror att jag e typ 16, för jag beter mig precis som om jag vore 16 ish! Jag känner mig precis som om jag vore 16 också! ^^ Men utseendemässigt vet ja inte haha! Vet att jag ser ung ut men så ung? ja, visst. Ska väl inte klaga Kunde varit värre - att folk trodde att ja va typ 30 lr nått

7 okt, 2014 22:27

1 2 3 ... 18074 18075 18076 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.