@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
7 okt, 2014 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack ♥♥Skrivet av Borttagen: Jag suger Nej, det gör du inte. Men jo, jag suger på att spela gitarr Okej, har mens just nu, så det kan hända att jag kanske övereagerar... 7 okt, 2014 21:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det.. Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte... Haha mina 03:or (jag är tränare) frågade mig om jag var 00 eller 01, jag är 97:a...:s Så du är inte ensam xD men vad snällt När jag började på praktiken frågade en också om jag gick på 1:an eller 2:an. Och jag bara "ööh, 3:an..." (i yrkesskola) 7 okt, 2014 22:02 |
|
themarauder
Lärare |
Jag har i princip skrivit klart hela låten!! =D nu ska jag bara försöka arra den också....................
=) - just like themarauder 7 okt, 2014 22:04 |
|
Borttagen
|
Jag har ont i magen och är så jävla trött på min IBS.
7 okt, 2014 22:06 |
|
Beben
Elev |
7 okt, 2014 22:07 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har läst en del av dina inlägg o vi verkar tänka o resonera ganska lika och vi har liknande användarnamn. How about thatJag har ont i magen och är så jävla trött på min IBS. 7 okt, 2014 22:12 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det.. Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte... Jag har stött på folk som trott att jag varit 16 år, en trodde till och med att jag var under 16...... Jag är 24, fyller snart 25 xD Okej, folk brukar tro att jag är typ 18-19, det kan jag lätt ta! Men SEXTON?!??! Jag må känna mig som typ 16 men neej, jag ser INTE ut o va 16 xD 7 okt, 2014 22:13 |
|
ingetledigt
Elev |
Frivolt jag tycker du ser ut och är som en 15-17-åring
7 okt, 2014 22:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av ingetledigt: Frivolt jag tycker du ser ut och är som en 15-17-åring Hahaha tack du 7 okt, 2014 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen