Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18072 18073 18074 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


I DON´T KNOWWWWWWWWWW…

7 okt, 2014 20:24

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen
mina problem alltså


haha ♥
vad lyssnar du på, finis? =D
Det är låten vi ska spela med pop och rockensemblen - "This isn't the end" av Owl City :3


Åh, vad kul med ensemble!! =D
Ja! Vi träffades för första gången idag och det var läskigt (då det är öppet för hela högstadiet och det typ bara är folk från åttan och nian med) men de jag pratade med var snälla, haha c:


Åh, najs!! =D vad spelar/sjunger du?

=) - just like themarauder

7 okt, 2014 20:25

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Någon som vill uggla?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

7 okt, 2014 20:25

Hedwig96
Elev

Avatar


En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det..
Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte...

7 okt, 2014 20:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen
mina problem alltså


haha ♥
vad lyssnar du på, finis? =D
Det är låten vi ska spela med pop och rockensemblen - "This isn't the end" av Owl City :3


Åh, vad kul med ensemble!! =D
Ja! Vi träffades för första gången idag och det var läskigt (då det är öppet för hela högstadiet och det typ bara är folk från åttan och nian med) men de jag pratade med var snälla, haha c:


Åh, najs!! =D vad spelar/sjunger du?
Jag sjunger c: Först så tänkte min musiklärare att jag skulle sjunga OCH spela piano
... förstår inte riktigt hur han tänkte för jag kan knappt ta ett ackord på piano D:

7 okt, 2014 20:26

Kintsugi
Prefekt

Avatar

+2


Big like!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-b-ams.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xpf1%2Fv%2Ft1.0-9%2F10268554_10152037399181643_5106809652836220478_n.jpg%3Foh%3D7d5b8da27eff4545a56db32c7a4a5894%26amp%3Boe%3D54B8BFE6

...eehehehe big. like. FAN VAD DÅLIG JAG ÄR! Tänkte inte ens på det först. Ville skriva något annat än "sjukt bra" eller "Fett nice!".... fett nice. FAN. Jag är sämst på det här. /Göteborgare

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

7 okt, 2014 20:28

Borttagen

Avatar


Jag suger

7 okt, 2014 20:52

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Någon som vill uggla?
Jaaaag ^^

7 okt, 2014 20:59

Borttagen

Avatar


Hur ska jag klara bilteoriprovet när jag är trött 24/7 och knappt fattar vad jag läser p.g.a. trötthet?

7 okt, 2014 21:01

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det..
Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte...

Haha mina 03:or (jag är tränare) frågade mig om jag var 00 eller 01, jag är 97:a...:s Så du är inte ensam xD

7 okt, 2014 21:03

1 2 3 ... 18072 18073 18074 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.