@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I DON´T KNOWWWWWWWWWW…
7 okt, 2014 20:24 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Ja! Vi träffades för första gången idag och det var läskigt (då det är öppet för hela högstadiet och det typ bara är folk från åttan och nian med) men de jag pratade med var snälla, haha c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Det är låten vi ska spela med pop och rockensemblen - "This isn't the end" av Owl City :3 Skrivet av Borttagen: har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen mina problem alltså haha ♥ vad lyssnar du på, finis? =D Åh, vad kul med ensemble!! =D Åh, najs!! =D vad spelar/sjunger du? =) - just like themarauder 7 okt, 2014 20:25 |
|
yerAwizardThea
Elev |
7 okt, 2014 20:25 |
|
Hedwig96
Elev |
En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det..
Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte... 7 okt, 2014 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Jag sjunger c: Först så tänkte min musiklärare att jag skulle sjunga OCH spela pianoSkrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Ja! Vi träffades för första gången idag och det var läskigt (då det är öppet för hela högstadiet och det typ bara är folk från åttan och nian med) men de jag pratade med var snälla, haha c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Det är låten vi ska spela med pop och rockensemblen - "This isn't the end" av Owl City :3 Skrivet av Borttagen: har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen mina problem alltså haha ♥ vad lyssnar du på, finis? =D Åh, vad kul med ensemble!! =D Åh, najs!! =D vad spelar/sjunger du? ... förstår inte riktigt hur han tänkte för jag kan knappt ta ett ackord på piano D: 7 okt, 2014 20:26 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Big like!
![]() ...eehehehe big. like. FAN VAD DÅLIG JAG ÄR! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 okt, 2014 20:28 |
|
Borttagen
|
Jag suger
7 okt, 2014 20:52 |
|
Hapo
Elev |
Jaaaag ^^
7 okt, 2014 20:59 |
|
Borttagen
|
Hur ska jag klara bilteoriprovet när jag är trött 24/7 och knappt fattar vad jag läser p.g.a. trötthet?
7 okt, 2014 21:01 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: En som jag jobbade med idag frågade om jag verkligen var 18 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det.. Frågade han bara?? eller tycker han jag ser yngre ut eller beter mej barnsligt eller nåt. Haha, nej jag vet inte... Haha mina 03:or (jag är tränare) frågade mig om jag var 00 eller 01, jag är 97:a...:s Så du är inte ensam xD 7 okt, 2014 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen