Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18071 18072 18073 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mily: Synd att jag inte har kvar mina Demon Diary... Hade hela serien för några år sedan. Dock är det manwha och inte manga om jag får vara petig


Okej är demon diary bra ? har funderat på att köpa den länge

Vad är skilnaden på manwah och manga?


Demon Diary är helt okej. Dock var den lite för barnslig för mig. Jag gillar lite mörkare grejer. Men om du är mer för de ljusa, söta historierna så är Demon Diary perfekt

Manwha är koreanskt. Manga är japanskt.


Okej Ja dock har man ju lite olika smak vilka mer manga/ Manwaha har du läst?


Många, många xD En gång hade jag 150-200 böcker i min samling Läste som mest mellan 06 och 08. Nu har jag bara kvar Death Note och Godchild och några enstaka på japanska. Jag köper bara böcker på japanska för att hålla igång den. Följer One Piece, Naruto, Bleach och Fairy Tail också på nätet.


Okej har funderat på stt börja se Fary tale men vad handlar den om egentligen?

7 okt, 2014 20:10

Borttagen

Avatar


har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen
mina problem alltså

7 okt, 2014 20:11

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen
mina problem alltså


haha ♥
vad lyssnar du på, finis? =D

=) - just like themarauder

7 okt, 2014 20:14

Borttagen

Avatar


Mily: Vet inte hur långt animen kommit eftersom jag läser mangan... Men i grunden så handlar Fairy Tail om Lucy som vill jobba som magiker och försöker gå med i det guild där de magiker hon beundrar mest är medlemmar. I guildet får de sedan jobb att utföra... I början är det väldigt enkelt sådär och sen blir det mer och mer att rädda världen från ondska etc Riktigt bra faktiskt! ^^

7 okt, 2014 20:14

Solkatten
Elev

Avatar


Har varit ensam hemma exakt hela dagen. Från typ kvart i tio imorse och de andra kommer inte hem förrän typ halv tio.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 okt, 2014 20:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mily: Vet inte hur långt animen kommit eftersom jag läser mangan... Men i grunden så handlar Fairy Tail om Lucy som vill jobba som magiker och försöker gå med i det guild där de magiker hon beundrar mest är medlemmar. I guildet får de sedan jobb att utföra... I början är det väldigt enkelt sådär och sen blir det mer och mer att rädda världen från ondska etc Riktigt bra faktiskt! ^^


Den låter bra Kommer nog börja läsa eller se den

7 okt, 2014 20:17

yerAwizardThea
Elev

Avatar


THINKING OUT LOUD ♥

Älskar den här låten :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

7 okt, 2014 20:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen
mina problem alltså


haha ♥
vad lyssnar du på, finis? =D
Det är låten vi ska spela med pop och rockensemblen - "This isn't the end" av Owl City :3

7 okt, 2014 20:17

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen
mina problem alltså


haha ♥
vad lyssnar du på, finis? =D
Det är låten vi ska spela med pop och rockensemblen - "This isn't the end" av Owl City :3


Åh, vad kul med ensemble!! =D

=) - just like themarauder

7 okt, 2014 20:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen
mina problem alltså


haha ♥
vad lyssnar du på, finis? =D
Det är låten vi ska spela med pop och rockensemblen - "This isn't the end" av Owl City :3


Åh, vad kul med ensemble!! =D
Ja! Vi träffades för första gången idag och det var läskigt (då det är öppet för hela högstadiet och det typ bara är folk från åttan och nian med) men de jag pratade med var snälla, haha c:

7 okt, 2014 20:20

1 2 3 ... 18071 18072 18073 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.