@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mily: Synd att jag inte har kvar mina Demon Diary... Hade hela serien för några år sedan. Dock är det manwha och inte manga om jag får vara petig Okej är demon diary bra ? har funderat på att köpa den länge Vad är skilnaden på manwah och manga? Demon Diary är helt okej. Dock var den lite för barnslig för mig. Jag gillar lite mörkare grejer. Men om du är mer för de ljusa, söta historierna så är Demon Diary perfekt Manwha är koreanskt. Manga är japanskt. Okej Många, många xD En gång hade jag 150-200 böcker i min samling Okej har funderat på stt börja se Fary tale men vad handlar den om egentligen? 7 okt, 2014 20:10 |
|
Borttagen
|
har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen
mina problem alltså 7 okt, 2014 20:11 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen mina problem alltså haha ♥ vad lyssnar du på, finis? =D =) - just like themarauder 7 okt, 2014 20:14 |
|
Borttagen
|
Mily: Vet inte hur långt animen kommit eftersom jag läser mangan... Men i grunden så handlar Fairy Tail om Lucy som vill jobba som magiker och försöker gå med i det guild där de magiker hon beundrar mest är medlemmar. I guildet får de sedan jobb att utföra... I början är det väldigt enkelt sådär och sen blir det mer och mer att rädda världen från ondska etc
7 okt, 2014 20:14 |
|
Solkatten
Elev |
Har varit ensam hemma exakt hela dagen. Från typ kvart i tio imorse och de andra kommer inte hem förrän typ halv tio.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 okt, 2014 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Mily: Vet inte hur långt animen kommit eftersom jag läser mangan... Men i grunden så handlar Fairy Tail om Lucy som vill jobba som magiker och försöker gå med i det guild där de magiker hon beundrar mest är medlemmar. I guildet får de sedan jobb att utföra... I början är det väldigt enkelt sådär och sen blir det mer och mer att rädda världen från ondska etc Den låter bra 7 okt, 2014 20:17 |
|
yerAwizardThea
Elev |
7 okt, 2014 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Det är låten vi ska spela med pop och rockensemblen - "This isn't the end" av Owl City :3Skrivet av Borttagen: har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen mina problem alltså haha ♥ vad lyssnar du på, finis? =D 7 okt, 2014 20:17 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Det är låten vi ska spela med pop och rockensemblen - "This isn't the end" av Owl City :3 Skrivet av Borttagen: har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen mina problem alltså haha ♥ vad lyssnar du på, finis? =D Åh, vad kul med ensemble!! =D =) - just like themarauder 7 okt, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Ja! Vi träffades för första gången idag och det var läskigt (då det är öppet för hela högstadiet och det typ bara är folk från åttan och nian med) men de jag pratade med var snälla, haha c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Det är låten vi ska spela med pop och rockensemblen - "This isn't the end" av Owl City :3 Skrivet av Borttagen: har låten på repeat men jag behöver lyrics men jag vill göra andra saker så jag kan inte ha någon lyrics öppen mina problem alltså haha ♥ vad lyssnar du på, finis? =D Åh, vad kul med ensemble!! =D 7 okt, 2014 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen