@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tycker det är roligt med TV-serier. Ser på Classic Doctor Who och de sitter och spekulerar var UFOt ska landa... Jag sitter bara och väntar på att de ska säga London eller någonstans i närheten. Brittisk serie då är det alltid London. Precis som i USA så är det (nästan) alltid New York och om det varit Sverige så hade det alltid varit Stockholm.
7 okt, 2014 19:44 |
|
Borttagen
|
Jag älskar Manga och vill beställa böcker ifrån seriekällarens hemsida bland annat hela Demon diary serien och black butler
Jag älskar stilen i manga böckerna 7 okt, 2014 19:51 |
|
Borttagen
|
Endigo svarade mig på kik omg ♥♥♥
7 okt, 2014 19:51 |
|
Borttagen
|
Mily: Synd att jag inte har kvar mina Demon Diary... Hade hela serien för några år sedan. Dock är det manwha och inte manga om jag får vara petig
7 okt, 2014 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Mily: Synd att jag inte har kvar mina Demon Diary... Hade hela serien för några år sedan. Dock är det manwha och inte manga om jag får vara petig Okej är demon diary bra ? har funderat på att köpa den länge Vad är skilnaden på manwah och manga? 7 okt, 2014 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mily: Synd att jag inte har kvar mina Demon Diary... Hade hela serien för några år sedan. Dock är det manwha och inte manga om jag får vara petig Okej är demon diary bra ? har funderat på att köpa den länge Vad är skilnaden på manwah och manga? Demon Diary är helt okej. Dock var den lite för barnslig för mig. Jag gillar lite mörkare grejer. Men om du är mer för de ljusa, söta historierna så är Demon Diary perfekt Manwha är koreanskt. Manga är japanskt. 7 okt, 2014 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mily: Synd att jag inte har kvar mina Demon Diary... Hade hela serien för några år sedan. Dock är det manwha och inte manga om jag får vara petig Okej är demon diary bra ? har funderat på att köpa den länge Vad är skilnaden på manwah och manga? Demon Diary är helt okej. Dock var den lite för barnslig för mig. Jag gillar lite mörkare grejer. Men om du är mer för de ljusa, söta historierna så är Demon Diary perfekt Manwha är koreanskt. Manga är japanskt. Okej 7 okt, 2014 20:05 |
|
yerAwizardThea
Elev |
7 okt, 2014 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mily: Synd att jag inte har kvar mina Demon Diary... Hade hela serien för några år sedan. Dock är det manwha och inte manga om jag får vara petig Okej är demon diary bra ? har funderat på att köpa den länge Vad är skilnaden på manwah och manga? Demon Diary är helt okej. Dock var den lite för barnslig för mig. Jag gillar lite mörkare grejer. Men om du är mer för de ljusa, söta historierna så är Demon Diary perfekt Manwha är koreanskt. Manga är japanskt. Okej Många, många xD En gång hade jag 150-200 böcker i min samling 7 okt, 2014 20:08 |
|
themarauder
Lärare |
BACONLASAGNEN ÄR NU I UGNEN ♥33
Har inte ätit sen.. nån gång igår... och minns inte när, eller vad, jag åt då xD Så är ÄCKLIGT HUNGRIG NU. Om en halvtimme får jag mat ♥3 =) - just like themarauder 7 okt, 2014 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen