Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18070 18071 18072 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tycker det är roligt med TV-serier. Ser på Classic Doctor Who och de sitter och spekulerar var UFOt ska landa... Jag sitter bara och väntar på att de ska säga London eller någonstans i närheten. Brittisk serie då är det alltid London. Precis som i USA så är det (nästan) alltid New York och om det varit Sverige så hade det alltid varit Stockholm.

7 okt, 2014 19:44

Borttagen

Avatar


Jag älskar Manga och vill beställa böcker ifrån seriekällarens hemsida bland annat hela Demon diary serien och black butler

Jag älskar stilen i manga böckerna

7 okt, 2014 19:51

Borttagen

Avatar


Endigo svarade mig på kik omg ♥♥♥

7 okt, 2014 19:51

Borttagen

Avatar


Mily: Synd att jag inte har kvar mina Demon Diary... Hade hela serien för några år sedan. Dock är det manwha och inte manga om jag får vara petig

7 okt, 2014 19:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mily: Synd att jag inte har kvar mina Demon Diary... Hade hela serien för några år sedan. Dock är det manwha och inte manga om jag får vara petig


Okej är demon diary bra ? har funderat på att köpa den länge

Vad är skilnaden på manwah och manga?

7 okt, 2014 19:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mily: Synd att jag inte har kvar mina Demon Diary... Hade hela serien för några år sedan. Dock är det manwha och inte manga om jag får vara petig


Okej är demon diary bra ? har funderat på att köpa den länge

Vad är skilnaden på manwah och manga?


Demon Diary är helt okej. Dock var den lite för barnslig för mig. Jag gillar lite mörkare grejer. Men om du är mer för de ljusa, söta historierna så är Demon Diary perfekt

Manwha är koreanskt. Manga är japanskt.

7 okt, 2014 20:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mily: Synd att jag inte har kvar mina Demon Diary... Hade hela serien för några år sedan. Dock är det manwha och inte manga om jag får vara petig


Okej är demon diary bra ? har funderat på att köpa den länge

Vad är skilnaden på manwah och manga?


Demon Diary är helt okej. Dock var den lite för barnslig för mig. Jag gillar lite mörkare grejer. Men om du är mer för de ljusa, söta historierna så är Demon Diary perfekt

Manwha är koreanskt. Manga är japanskt.


Okej Ja dock har man ju lite olika smak vilka mer manga/ Manwaha har du läst?

7 okt, 2014 20:05

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Helt slut ju D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

7 okt, 2014 20:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mily: Synd att jag inte har kvar mina Demon Diary... Hade hela serien för några år sedan. Dock är det manwha och inte manga om jag får vara petig


Okej är demon diary bra ? har funderat på att köpa den länge

Vad är skilnaden på manwah och manga?


Demon Diary är helt okej. Dock var den lite för barnslig för mig. Jag gillar lite mörkare grejer. Men om du är mer för de ljusa, söta historierna så är Demon Diary perfekt

Manwha är koreanskt. Manga är japanskt.


Okej Ja dock har man ju lite olika smak vilka mer manga/ Manwaha har du läst?


Många, många xD En gång hade jag 150-200 böcker i min samling Läste som mest mellan 06 och 08. Nu har jag bara kvar Death Note och Godchild och några enstaka på japanska. Jag köper bara böcker på japanska för att hålla igång den. Följer One Piece, Naruto, Bleach och Fairy Tail också på nätet.

7 okt, 2014 20:08

themarauder
Lärare

Avatar


BACONLASAGNEN ÄR NU I UGNEN ♥33

Har inte ätit sen.. nån gång igår... och minns inte när, eller vad, jag åt då xD Så är ÄCKLIGT HUNGRIG NU. Om en halvtimme får jag mat ♥3

=) - just like themarauder

7 okt, 2014 20:10

1 2 3 ... 18070 18071 18072 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.