@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Street dans är roligt, väldigt roligt faktiskt.
7 okt, 2014 19:10 |
|
Klaestron
Elev |
7 okt, 2014 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JA! Har dansat street dance sedan jag var typ sju tror jag??? Innan dansade jag balett och jazz haha Street dans är roligt, väldigt roligt faktiskt. ------------------------------ Alltså jag är fortfarande jätteförvånad över att åttorna inte bet mig eller något??? xD 7 okt, 2014 19:20 |
|
Frivolt
Elev |
Ska dansa på stan på lördag, och i dansen ska vi bland annat posa, så måste komma på fyra olika poser som jag kan ha...Det går sådär kan jag säga D: De jag tycker bäst om är dessvärre de jag inte kan göra för fem öre xD
typ de här: ![]() ![]() ![]() 7 okt, 2014 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JA! Har dansat street dance sedan jag var typ sju tror jag??? Innan dansade jag balett och jazz haha Street dans är roligt, väldigt roligt faktiskt. ------------------------------ Alltså jag är fortfarande jätteförvånad över att åttorna inte bet mig eller något??? xD Nice, jag dansade balett när jag var yngre och hiphop ett tag. 7 okt, 2014 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ah, min danslärare blandar in typ alla enskilda dansstilar cx I dansen förra året (som var i huvudsak street dance) så blandades det in break dance, hiphop, jazz, modernt osv. osv. haha, det var jättekul cxSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JA! Har dansat street dance sedan jag var typ sju tror jag??? Innan dansade jag balett och jazz haha Street dans är roligt, väldigt roligt faktiskt. ------------------------------ Alltså jag är fortfarande jätteförvånad över att åttorna inte bet mig eller något??? xD Nice, jag dansade balett när jag var yngre och hiphop ett tag. Skrivet av Frivolt: Sådant är jättejobbigt D: Vi hade flera poser i förra årets dans, och jag fick typ ångest för att jag aldrig visste vad jag skulle göra för poser Ska dansa på stan på lördag, och i dansen ska vi bland annat posa, så måste komma på fyra olika poser som jag kan ha...Det går sådär kan jag säga D: De jag tycker bäst om är dessvärre de jag inte kan göra för fem öre xD typ de här: ![]() ![]() 7 okt, 2014 19:25 |
|
Frivolt
Elev |
sanna1324567 Men att det äär ;O Okej om man skulle göra dem två o två men nu ska vi göra dem en o en ;O så måste bestämma själv xD
Jaa, samma hääär! Lixom, o vi fick inte improvisera så ja måste ha bestämt ;O gaaaaash xD Men tror jag vet två nu iaf ^^ Mittersta och den sista ^^ typ ungefär så iaf! 7 okt, 2014 19:29 |
|
Beben
Elev |
7 okt, 2014 19:30 |
|
Borttagen
|
Zumba läraren är sjuk det kanske inte blir någon zumba imorgon
7 okt, 2014 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Vi skulle först vara två och två sa jag ba "YES" men sedan så ändrade läraren sig :Csanna1324567 Men att det äär ;O Okej om man skulle göra dem två o två men nu ska vi göra dem en o en ;O så måste bestämma själv xD Jaa, samma hääär! Lixom, o vi fick inte improvisera så ja måste ha bestämt ;O gaaaaash xD Men tror jag vet två nu iaf ^^ Mittersta och den sista ^^ typ ungefär så iaf! Jag improviserade cx Ja, men det var ju bra i alla fall 7 okt, 2014 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen