@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Håller på laga köttfärssås - Mamma skickar en bild på sina stift hon haft i ryggen(i en grupp som är ämnad för uppdateringar om min systerson), vilket resulterade i att jag höll på spy i middagen. Fint.
7 okt, 2014 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och juste! HALLÅÅÅÅÅ ALLA NI SOM ÄR SOM MIG OCH GILLAR ATT FÅ NACKSPÄRR AV ATT KOLLA PÅ STJÄRNORNA OSV!! ..DET ÄR BLODMÅNE IMORGON ifall att någon ville veta. Blodmåne? :O Du menar som i cirkeln? Typ fast jag tror tyvärr inte att alla kommer få reda på att dem är häxor haha.. Men den ska bli helt röd, i ca 80 minuter. Ska kunna ses över hela världen om det inte blir för molnigt Vad beror det på? Sjukt coolt, iallafall. Det är månförmörkelse, men den blir röd så det kallas blodmåne 7 okt, 2014 18:00 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och juste! HALLÅÅÅÅÅ ALLA NI SOM ÄR SOM MIG OCH GILLAR ATT FÅ NACKSPÄRR AV ATT KOLLA PÅ STJÄRNORNA OSV!! ..DET ÄR BLODMÅNE IMORGON ifall att någon ville veta. Blodmåne? :O Du menar som i cirkeln? Typ fast jag tror tyvärr inte att alla kommer få reda på att dem är häxor haha.. Men den ska bli helt röd, i ca 80 minuter. Ska kunna ses över hela världen om det inte blir för molnigt Vad beror det på? Sjukt coolt, iallafall. Det är månförmörkelse, men den blir röd så det kallas blodmåne Pappa typ googlade; och det verkar som att det är på dagen så att man inte kan se den. :c Inte helt säker dock. 7 okt, 2014 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och juste! HALLÅÅÅÅÅ ALLA NI SOM ÄR SOM MIG OCH GILLAR ATT FÅ NACKSPÄRR AV ATT KOLLA PÅ STJÄRNORNA OSV!! ..DET ÄR BLODMÅNE IMORGON ifall att någon ville veta. Blodmåne? :O Du menar som i cirkeln? Typ fast jag tror tyvärr inte att alla kommer få reda på att dem är häxor haha.. Men den ska bli helt röd, i ca 80 minuter. Ska kunna ses över hela världen om det inte blir för molnigt Vad beror det på? Sjukt coolt, iallafall. Det är månförmörkelse, men den blir röd så det kallas blodmåne Pappa typ googlade; och det verkar som att det är på dagen så att man inte kan se den. :c Inte helt säker dock. Jaha 7 okt, 2014 18:08 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och juste! HALLÅÅÅÅÅ ALLA NI SOM ÄR SOM MIG OCH GILLAR ATT FÅ NACKSPÄRR AV ATT KOLLA PÅ STJÄRNORNA OSV!! ..DET ÄR BLODMÅNE IMORGON ifall att någon ville veta. Blodmåne? :O Du menar som i cirkeln? Typ fast jag tror tyvärr inte att alla kommer få reda på att dem är häxor haha.. Men den ska bli helt röd, i ca 80 minuter. Ska kunna ses över hela världen om det inte blir för molnigt Vad beror det på? Sjukt coolt, iallafall. Det är månförmörkelse, men den blir röd så det kallas blodmåne Pappa typ googlade; och det verkar som att det är på dagen så att man inte kan se den. :c Inte helt säker dock. Jaha Jaa. Men den kanske är på natten/kvällen, jag har antagligen fel. xD 7 okt, 2014 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Borttagen: Hejhej alla! För ett tag sedan blev jag Master of Death och jag orkar inte göra en speciell tråd för det för att jag tycker det är onödigt så jag bara skriver ett inlägg här istället Tack alla fina mugglisar som har fått mig att stanna kvar här! Jag har haft små konversationer med många och med en del lite längre och ni är alla underbara! Det är några få som jag har lärt känna mer och det är jag tacksam för! Ni är underbara! Så ett stort tack till bl.a Little J, Alice Weasley, Daemon och Consectetuer för att ni fått mig att stanna här på mugglis! ♥ Som sagt är jag tacksam för att ni andra som har haft kontakt med mig på nåt sett har det för ni är också väldigt härliga! Tack ♥ Grattis till master of death!! Det är otroligt bra att ha dig kvar här på Mugglis det känns super bra! ♥ ( lite sent... Men ändå Tack tack tack tack! 7 okt, 2014 18:20 |
|
Borttagen
|
Fick en jeansjacka nyss, den ska pimpas.
7 okt, 2014 18:35 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och juste! HALLÅÅÅÅÅ ALLA NI SOM ÄR SOM MIG OCH GILLAR ATT FÅ NACKSPÄRR AV ATT KOLLA PÅ STJÄRNORNA OSV!! ..DET ÄR BLODMÅNE IMORGON ifall att någon ville veta. Blodmåne? :O Du menar som i cirkeln? Typ fast jag tror tyvärr inte att alla kommer få reda på att dem är häxor haha.. Men den ska bli helt röd, i ca 80 minuter. Ska kunna ses över hela världen om det inte blir för molnigt Vad beror det på? Sjukt coolt, iallafall. Det är månförmörkelse, men den blir röd så det kallas blodmåne Pappa typ googlade; och det verkar som att det är på dagen så att man inte kan se den. :c Inte helt säker dock. Jaha Jaa. Men den kanske är på natten/kvällen, jag har antagligen fel. xD AAAAA PANIK! Imorgon som natten efter att klockan slagit 00.00 eller menar ni att man ska hålla sig vaken från och med nästa dygn??????
7 okt, 2014 18:42 |
|
Klaestron
Elev |
7 okt, 2014 18:50 |
|
Chaemy
Elev |
7 okt, 2014 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen