@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Och juste!
HALLÅÅÅÅÅ ALLA NI SOM ÄR SOM MIG OCH GILLAR ATT FÅ NACKSPÄRR AV ATT KOLLA PÅ STJÄRNORNA OSV!! ..DET ÄR BLODMÅNE IMORGON ifall att någon ville veta. 7 okt, 2014 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: i'm gonna prove in 97 ways... i swear it, i swear it, i swear i prove it... for you it's gonna be for me.. it's something more it's really love... Hey, what's that noise? DET ÄR BARA AMÉLIE SOM FANGIRLAR THE FOOO CONSPIRACY xD Är på fangirlinghumör xD Gjorde denna nyss: ![]() Sooo true xD Haha i början när dem inte var så kända var dem i malmö och vi satt på samma flygplan och jag hade ingen aning om vilka dem var. Hade sett dem på ett café tidigare och hade skämtat med min låtsasmamma om deras dialekter. När jag sen gick av planet i Sthlm stod ett 20-tal tjejer med stora välkomstskyltar och jag fattade ingenting xD Såg senare en bild på instagram och insåg att det var dom hahhaha Åh Gud vad kul 7 okt, 2014 17:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: JK Rowling Tweetade: Cry, foe! Run amok! Fa awry! My wand won’t tolerate this nonsense. Någon listade ut att det är ett anagram för: Harry returns! Won't say any details now. A week off. No comment JAG DÖR LIXOM DEN STORA FANDOMDÖDEN OM HON SKRIVER EN TILL BOK ELLER FLERA MER BÖCKER OM HARRY POTTER!!! ALLTSÅ DÖÖÖÖÖÖR!! DÖÖÖR, RAKT AV DÖÖÖR!!! Skulle typ va det bästa som kan hända, ever!!! Tyvärr verkar det inte vara så.. http://www.dailydot.com/geek/jk-rowling-posts-fantastic-beasts-movie-hint-twitter/ MEEH! Don't destroy this D: Mwaah!! Aja, jag hoppas ändå, pönkt!! 7 okt, 2014 17:35 |
|
Klaestron
Elev |
7 okt, 2014 17:43 |
|
LIA15
Elev |
7 okt, 2014 17:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Och juste! HALLÅÅÅÅÅ ALLA NI SOM ÄR SOM MIG OCH GILLAR ATT FÅ NACKSPÄRR AV ATT KOLLA PÅ STJÄRNORNA OSV!! ..DET ÄR BLODMÅNE IMORGON ifall att någon ville veta. Blodmåne? :O Du menar som i cirkeln? 7 okt, 2014 17:46 |
|
Klaestron
Elev |
7 okt, 2014 17:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och juste! HALLÅÅÅÅÅ ALLA NI SOM ÄR SOM MIG OCH GILLAR ATT FÅ NACKSPÄRR AV ATT KOLLA PÅ STJÄRNORNA OSV!! ..DET ÄR BLODMÅNE IMORGON ifall att någon ville veta. Blodmåne? :O Du menar som i cirkeln? Typ fast jag tror tyvärr inte att alla kommer få reda på att dem är häxor haha.. Men den ska bli helt röd, i ca 80 minuter. Ska kunna ses över hela världen om det inte blir för molnigt 7 okt, 2014 17:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och juste! HALLÅÅÅÅÅ ALLA NI SOM ÄR SOM MIG OCH GILLAR ATT FÅ NACKSPÄRR AV ATT KOLLA PÅ STJÄRNORNA OSV!! ..DET ÄR BLODMÅNE IMORGON ifall att någon ville veta. Blodmåne? :O Du menar som i cirkeln? Typ fast jag tror tyvärr inte att alla kommer få reda på att dem är häxor haha.. Men den ska bli helt röd, i ca 80 minuter. Ska kunna ses över hela världen om det inte blir för molnigt Vilken tid? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 okt, 2014 17:54 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Och juste! HALLÅÅÅÅÅ ALLA NI SOM ÄR SOM MIG OCH GILLAR ATT FÅ NACKSPÄRR AV ATT KOLLA PÅ STJÄRNORNA OSV!! ..DET ÄR BLODMÅNE IMORGON ifall att någon ville veta. Blodmåne? :O Du menar som i cirkeln? Typ fast jag tror tyvärr inte att alla kommer få reda på att dem är häxor haha.. Men den ska bli helt röd, i ca 80 minuter. Ska kunna ses över hela världen om det inte blir för molnigt Vad beror det på? Sjukt coolt, iallafall. 7 okt, 2014 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen