@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
MEN VAD I HELVETE TROR LÄRARNA ATT JAG HAR LUST ATT GÅ PÅ UTVECKLINGSSAMTALET? -.- nej trodde väl inte det och jag i alla fall får inte ut ett skit av det
7 okt, 2014 16:58 |
|
Borttagen
|
Vet inte vad jag ska göra om det visar sig att jag har njursten igen ;___;
Liksom, två gånger under samma år borde liksom vara förbjudet... 7 okt, 2014 17:02 |
|
Frivolt
Elev |
JK Rowling Tweetade: Cry, foe! Run amok! Fa awry! My wand won’t tolerate this nonsense.
Någon listade ut att det är ett anagram för: Harry returns! Won't say any details now. A week off. No comment JAG DÖR LIXOM DEN STORA FANDOMDÖDEN OM HON SKRIVER EN TILL BOK ELLER FLERA MER BÖCKER OM HARRY POTTER!!! ALLTSÅ DÖÖÖÖÖÖR!! DÖÖÖR, RAKT AV DÖÖÖR!!! Skulle typ va det bästa som kan hända, ever!!! 7 okt, 2014 17:02 |
|
Borttagen
|
Beben MIN BEJB HAR INTE LÄST UT HP!!!! XD
7 okt, 2014 17:10 |
|
Beben
Elev |
7 okt, 2014 17:11 |
|
Borttagen
|
7 okt, 2014 17:21 |
|
Borttagen
|
7 okt, 2014 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: i'm gonna prove in 97 ways... i swear it, i swear it, i swear i prove it... for you it's gonna be for me.. it's something more it's really love... Hey, what's that noise? DET ÄR BARA AMÉLIE SOM FANGIRLAR THE FOOO CONSPIRACY xD Är på fangirlinghumör xD Gjorde denna nyss: ![]() Sooo true xD Haha i början när dem inte var så kända var dem i malmö och vi satt på samma flygplan och jag hade ingen aning om vilka dem var. Hade sett dem på ett café tidigare och hade skämtat med min låtsasmamma om deras dialekter. När jag sen gick av planet i Sthlm stod ett 20-tal tjejer med stora välkomstskyltar och jag fattade ingenting xD Såg senare en bild på instagram och insåg att det var dom hahhaha 7 okt, 2014 17:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: JK Rowling Tweetade: Cry, foe! Run amok! Fa awry! My wand won’t tolerate this nonsense. Någon listade ut att det är ett anagram för: Harry returns! Won't say any details now. A week off. No comment JAG DÖR LIXOM DEN STORA FANDOMDÖDEN OM HON SKRIVER EN TILL BOK ELLER FLERA MER BÖCKER OM HARRY POTTER!!! ALLTSÅ DÖÖÖÖÖÖR!! DÖÖÖR, RAKT AV DÖÖÖR!!! Skulle typ va det bästa som kan hända, ever!!! Tyvärr verkar det inte vara så.. http://www.dailydot.com/geek/jk-rowling-posts-fantastic-beasts-movie-hint-twitter/ 7 okt, 2014 17:28 |
|
Klaestron
Elev |
vill bara krypa ihop till en boll men då bränns ju maten! Helt slut efter en full arbetsdag och sedan städning av lägenheten...
7 okt, 2014 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen