@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Så jobbigt när vissa tangenter inte fungerar!! Just nu fungerar inte mellanslaget!! >.< (Kopierar istället...)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 okt, 2014 15:09 |
|
Genny1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska stanna kvar i skolan tills fem. Kul. Speciellt kul att jag kommer att göra det varendactisdag det här året + alla torsdagar efter höstlovet. Visserligen är det typ mina egna val ... but still, inte kul. Varför???
7 okt, 2014 15:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Genny1: Jag ska gå på Pop och rockensemblen och musikalklubben ^^Skrivet av Borttagen: Ska stanna kvar i skolan tills fem. Kul. Speciellt kul att jag kommer att göra det varendactisdag det här året + alla torsdagar efter höstlovet. Visserligen är det typ mina egna val ... but still, inte kul. Varför??? 7 okt, 2014 15:28 |
|
Genny1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Genny1: Jag ska gå på Pop och rockensemblen och musikalklubben ^^ Skrivet av Borttagen: Ska stanna kvar i skolan tills fem. Kul. Speciellt kul att jag kommer att göra det varendactisdag det här året + alla torsdagar efter höstlovet. Visserligen är det typ mina egna val ... but still, inte kul. Varför??? Men det är väl roligt?
7 okt, 2014 15:29 |
|
Klaestron
Elev |
Igår insåg jag hur gammal jag är. Eleverna vet inte vad Hogwarts är men kan Nicki Minajes senaste låt utantill....
7 okt, 2014 15:43 |
|
Borttagen
|
Usch vad kallt och blåsigt det är hos mig nu
7 okt, 2014 15:56 |
|
Chaemy
Elev |
7 okt, 2014 15:58 |
|
Lucy och Rose
Elev |
7 okt, 2014 16:24 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
7 okt, 2014 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Genny1: Jodå, men jag vill inte stanna kvar så sent xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Genny1: Jag ska gå på Pop och rockensemblen och musikalklubben ^^ Skrivet av Borttagen: Ska stanna kvar i skolan tills fem. Kul. Speciellt kul att jag kommer att göra det varendactisdag det här året + alla torsdagar efter höstlovet. Visserligen är det typ mina egna val ... but still, inte kul. Varför??? Men det är väl roligt? ---------------------------- ALLTSÅ åttorna var inte jätteläskiga??? Liksom Ulrik till och med sa att det var "grymt för en första gång" när jag sjöng igenom låten utan att ens ha läst igenom texten innan. Och han är äckligt duktig. Ifall någon ville veta. 7 okt, 2014 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen