@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Beben: Alla lämnade mig, precis innan jag ska bort och jag håller typ och gråta. Men fina du... Vad har hänt? Uggla? ♥ ![]()
7 okt, 2014 12:06 |
|
Borttagen
|
Min svenskalärare förespråkar ordet "hen" och frågade hur många i klassen som tyckte det var ett bra ord. Det var bara jag och två till D: Resten tyckte det var onödigt. Blev lite less.
7 okt, 2014 13:25 |
|
Lucy och Rose
Elev |
jag kollar på orm- och hajattacker på youtube.
varför gör jag det? jag blir bara ännu räddare *so stupid -.-*
7 okt, 2014 14:22 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Här sitter jag och slår personligt rekord i sen frukostätning..
7 okt, 2014 14:40 |
|
Borttagen
|
Ser ni en tjej på blå linjen tunnelbanan med brunt hår, glasögon, lila jacka och Ravenclaw-mössa är det jag
7 okt, 2014 14:45 |
|
Nordanhym
Elev |
7 okt, 2014 14:49 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Här sitter jag och slår personligt rekord i sen frukostätning.. Ooooj xD Hejba 7 okt, 2014 14:50 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Här sitter jag och slår personligt rekord i sen frukostätning.. Åh.. frukost! Jag har varit så lat att jag inte har ens rest mig ur sängen än ;S Det får bli brunch, eller något, efter min lektion som slutar 17:55. =) - just like themarauder 7 okt, 2014 14:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAJAJAJAJAJAJAAAA vi har gjort en etsy beställning och nu är jag glad. herregud nu beställde vi the blood of olympus med presentkortet jag fick av min faster till adlibris. allt blir bara bättre och bättre och ibland är det kul att fylla år heheh presentkort på adlibris HERREGUD VARFÖR HAR JAG INTE TÄNKT PÅ ATT ÖNSKA MIG DET NÅGON GÅNG MED TANKE PÅ ATT AKADEMIBOKHANDELN I MIN STAD INTE HAR NÅGONTING (typ) *antecknar* JAG VET DET ÄR TYP DET BÄSTA SOM FINNS HADE INTE ENS ÖNSKAT MIG DET OCH HON GAV DET TILL MIG FÖR HON VET ATT JAG ÄLSKAR BÖCKER Jag förstår det!!! ååhhh nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp, taaaack ♥ hahaha var som en ko 7 okt, 2014 15:06 |
|
Borttagen
|
Ska stanna kvar i skolan tills fem. Kul. Speciellt kul att jag kommer att göra det varendactisdag det här året + alla torsdagar efter höstlovet. Visserligen är det typ mina egna val ... but still, inte kul.
7 okt, 2014 15:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen