@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
54 min sedan klockan ringde. Nu är jag påklädd, dricker kaffe, har fixat håret och bloggat. Effektiv dag!
7 okt, 2014 05:55 |
|
Fellrendión
Elev |
7 okt, 2014 07:54 |
|
Borttagen
|
Det är så kallt ute och jag var tvungen att gå till skolan och ugh
7 okt, 2014 08:24 |
|
Chaemy
Elev |
7 okt, 2014 08:38 |
|
Frivolt
Elev |
Ville absolut inte stiga upp i morse D: Är sååååå trött!! Och inte blev det lättare heller av att min katt kom och la sig hos mig i sängen........
BWAH!!! Life isn't fair D: 7 okt, 2014 09:13 |
|
Lucy och Rose
Elev |
7 okt, 2014 10:22 |
|
Obliviate_
Elev |
Ska klippa mig strax :o
skeptisk sanna is skeptisk 7 okt, 2014 10:47 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Jag var på begravning i Rikets Sal häromdagen, då en gammal släkting (som var ett hängivet Jehovas Vittne) har gått bort. Då jag är wiccan bär jag alltid på ett pentagram runt halsen och det var inte populärt alls bland folket där. Om blickar kunde döda hade jag varit stendöd nu. Det är lite synd, tycker jag.. Jag tycker att människor ska få tro på vad de vill utan att få skit för det. Även jag. Nu är ju Jehovas ganska hårt dock så är väl förståeligt Jo visserligen, är väl medveten om det. (Jag och min familj var Jehovas Vittnen mina första fem år på jorden, men mamma såg till att hon blev utesluten vilket jag är tacksam för). Det är dock inte första gången jag får såna reaktioner - har till och med blivit utslängd från kyrkan när jag var på min väns konfirmation. Helt sjukt. Som om jag vore Satan själv eller något. Känner igen det där XC Hai 7 okt, 2014 10:57 |
|
Frivolt
Elev |
Den här tiden är så tråkig, det är så få som är inloggade på här på mugglis D:
7 okt, 2014 11:59 |
|
Beben
Elev |
7 okt, 2014 12:06 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen