@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: Ger elinthemagicwitch en bamsekram för att jag älskar dig så mycket, jag vill inte att du ska må dåligt aaaaaw tack ♥ älskar dig också ♥
6 okt, 2014 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: Ger elinthemagicwitch en bamsekram för att jag älskar dig så mycket, jag vill inte att du ska må dåligt aaaaaw tack ♥ älskar dig också ♥ pöss 6 okt, 2014 22:57 |
|
themarauder
Lärare |
6 okt, 2014 23:18 |
|
Frivolt
Elev |
6 okt, 2014 23:19 |
|
themarauder
Lärare |
6 okt, 2014 23:29 |
|
Frivolt
Elev |
Jag eeh, ser på pretty little liars och slappar. borde sova men orkar inte än haha xD själv? ååh, vad för symptom? åh, det ska man ju egentligen inte göra - man har lixom ALLT då 6 okt, 2014 23:31 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Jag eeh, ser på pretty little liars och slappar. borde sova men orkar inte än haha xD själv? ååh, vad för symptom? åh, det ska man ju egentligen inte göra - man har lixom ALLT då Haha, vampire diaries =) men borde sova, hehe.. Jag har ont typ i "mitten" av magen. Det liksom "strålar" till ibland. Typ som när en smärta hugger till, fast den är strålande. Och är riktigt obehaglig. Jag kan liksom känna att den är påväg ibland, o försöker att "hindra" den. Men så kommer den, o usch.. xD Jaa, flera ggr man har sökt o bara .. Hmm, jag motbevisar google genom att vara i liv just i denna stund =) - just like themarauder 6 okt, 2014 23:36 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Jag eeh, ser på pretty little liars och slappar. borde sova men orkar inte än haha xD själv? ååh, vad för symptom? åh, det ska man ju egentligen inte göra - man har lixom ALLT då Haha, vampire diaries =) men borde sova, hehe.. Jag har ont typ i "mitten" av magen. Det liksom "strålar" till ibland. Typ som när en smärta hugger till, fast den är strålande. Och är riktigt obehaglig. Jag kan liksom känna att den är påväg ibland, o försöker att "hindra" den. Men så kommer den, o usch.. xD Jaa, flera ggr man har sökt o bara .. Hmm, jag motbevisar google genom att vara i liv just i denna stund haha okeej Ååh, meen! va jobbigt ;O fy då! Kanske något du borde kolla upp, IRL alltså på en vårdcentral lr nått? Om det fortsätter? Jaaa, låter inte kul alls ju D: Hahhah xD jaaa, precis sådär kan det stå o man ba: jahapp!! Jag borde visst varit död nu xD herregud. man kan ju ha allt om man googlar lixom xD 6 okt, 2014 23:44 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Jag eeh, ser på pretty little liars och slappar. borde sova men orkar inte än haha xD själv? ååh, vad för symptom? åh, det ska man ju egentligen inte göra - man har lixom ALLT då Haha, vampire diaries =) men borde sova, hehe.. Jag har ont typ i "mitten" av magen. Det liksom "strålar" till ibland. Typ som när en smärta hugger till, fast den är strålande. Och är riktigt obehaglig. Jag kan liksom känna att den är påväg ibland, o försöker att "hindra" den. Men så kommer den, o usch.. xD Jaa, flera ggr man har sökt o bara .. Hmm, jag motbevisar google genom att vara i liv just i denna stund haha okeej Ååh, meen! va jobbigt ;O fy då! Kanske något du borde kolla upp, IRL alltså på en vårdcentral lr nått? Om det fortsätter? Jaaa, låter inte kul alls ju D: Hahhah xD jaaa, precis sådär kan det stå o man ba: jahapp!! Jag borde visst varit död nu xD herregud. man kan ju ha allt om man googlar lixom xD Ja, jag får ta en tablett o hoppas att det är bra imorgon - annars får jag nog kolla upp det :O Hahaha, jaaa xD usch, jag brukar verkligen försöka att INTE googla när jag har ont etc... Räcker ju att man har den smärtan man har, än att plötsligt få alla världens sjukdomar på sina axlar! =) - just like themarauder 6 okt, 2014 23:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Jag eeh, ser på pretty little liars och slappar. borde sova men orkar inte än haha xD själv? ååh, vad för symptom? åh, det ska man ju egentligen inte göra - man har lixom ALLT då Haha, vampire diaries =) men borde sova, hehe.. Jag har ont typ i "mitten" av magen. Det liksom "strålar" till ibland. Typ som när en smärta hugger till, fast den är strålande. Och är riktigt obehaglig. Jag kan liksom känna att den är påväg ibland, o försöker att "hindra" den. Men så kommer den, o usch.. xD Jaa, flera ggr man har sökt o bara .. Hmm, jag motbevisar google genom att vara i liv just i denna stund haha okeej Ååh, meen! va jobbigt ;O fy då! Kanske något du borde kolla upp, IRL alltså på en vårdcentral lr nått? Om det fortsätter? Jaaa, låter inte kul alls ju D: Hahhah xD jaaa, precis sådär kan det stå o man ba: jahapp!! Jag borde visst varit död nu xD herregud. man kan ju ha allt om man googlar lixom xD Ja, jag får ta en tablett o hoppas att det är bra imorgon - annars får jag nog kolla upp det :O Hahaha, jaaa xD usch, jag brukar verkligen försöka att INTE googla när jag har ont etc... Räcker ju att man har den smärtan man har, än att plötsligt få alla världens sjukdomar på sina axlar! Jaa, gör det! Så du kan sova iaf! Ja, kan nog va bra att du gör det om det fortfarande gör ont! Hahah men precis xD Man har lixom allt på samma gång. Eller om man läser om det o det står typ: man kan få ont i huvet också. Och så börjar man känna att man har ont i huvet osv xD så man får symptom för att man läser om dom....jaaa, men samtidigt så vill man ju få ett humm också om vad man har xD Ja..inte lätt xD man ska väl ta det med en nypa salt iaf 6 okt, 2014 23:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen