Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18062 18063 18064 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Fairy Tale
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fairy Tale:
Ger elinthemagicwitch en bamsekram för att jag älskar dig så mycket, jag vill inte att du ska må dåligt



aaaaaw tack ♥ älskar dig också ♥

puss

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ma1q25sQX31qkx3d4o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F35592635%2Flarge.gif

6 okt, 2014 22:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fairy Tale:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fairy Tale:
Ger elinthemagicwitch en bamsekram för att jag älskar dig så mycket, jag vill inte att du ska må dåligt



aaaaaw tack ♥ älskar dig också ♥

puss


pöss

6 okt, 2014 22:57

themarauder
Lärare

Avatar


Några vakna själar? =)

=) - just like themarauder

6 okt, 2014 23:18

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Några vakna själar? =)


I am ^^

6 okt, 2014 23:19

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Några vakna själar? =)


I am ^^


Yay!! =D
vad gör du?
jag sitter o googlar på mina symptom.. *not good*

=) - just like themarauder

6 okt, 2014 23:29

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Några vakna själar? =)


I am ^^


Yay!! =D
vad gör du?
jag sitter o googlar på mina symptom.. *not good*




Jag eeh, ser på pretty little liars och slappar. borde sova men orkar inte än haha xD
själv?
ååh, vad för symptom? åh, det ska man ju egentligen inte göra - man har lixom ALLT då framförallt alla dödliga sjukdomar ;P

6 okt, 2014 23:31

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Några vakna själar? =)


I am ^^


Yay!! =D
vad gör du?
jag sitter o googlar på mina symptom.. *not good*




Jag eeh, ser på pretty little liars och slappar. borde sova men orkar inte än haha xD
själv?
ååh, vad för symptom? åh, det ska man ju egentligen inte göra - man har lixom ALLT då framförallt alla dödliga sjukdomar ;P


Haha, vampire diaries =) men borde sova, hehe..

Jag har ont typ i "mitten" av magen. Det liksom "strålar" till ibland. Typ som när en smärta hugger till, fast den är strålande. Och är riktigt obehaglig. Jag kan liksom känna att den är påväg ibland, o försöker att "hindra" den. Men så kommer den, o usch.. xD

Jaa, flera ggr man har sökt o bara .. Hmm, jag motbevisar google genom att vara i liv just i denna stund

=) - just like themarauder

6 okt, 2014 23:36

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Några vakna själar? =)


I am ^^


Yay!! =D
vad gör du?
jag sitter o googlar på mina symptom.. *not good*




Jag eeh, ser på pretty little liars och slappar. borde sova men orkar inte än haha xD
själv?
ååh, vad för symptom? åh, det ska man ju egentligen inte göra - man har lixom ALLT då framförallt alla dödliga sjukdomar ;P


Haha, vampire diaries =) men borde sova, hehe..

Jag har ont typ i "mitten" av magen. Det liksom "strålar" till ibland. Typ som när en smärta hugger till, fast den är strålande. Och är riktigt obehaglig. Jag kan liksom känna att den är påväg ibland, o försöker att "hindra" den. Men så kommer den, o usch.. xD

Jaa, flera ggr man har sökt o bara .. Hmm, jag motbevisar google genom att vara i liv just i denna stund



haha okeej jaa, samma här xD ska nog sova nu dock ^^

Ååh, meen! va jobbigt ;O fy då! Kanske något du borde kolla upp, IRL alltså på en vårdcentral lr nått? Om det fortsätter?
Jaaa, låter inte kul alls ju D:

Hahhah xD jaaa, precis sådär kan det stå o man ba: jahapp!! Jag borde visst varit död nu xD herregud. man kan ju ha allt om man googlar lixom xD

6 okt, 2014 23:44

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Några vakna själar? =)


I am ^^


Yay!! =D
vad gör du?
jag sitter o googlar på mina symptom.. *not good*




Jag eeh, ser på pretty little liars och slappar. borde sova men orkar inte än haha xD
själv?
ååh, vad för symptom? åh, det ska man ju egentligen inte göra - man har lixom ALLT då framförallt alla dödliga sjukdomar ;P


Haha, vampire diaries =) men borde sova, hehe..

Jag har ont typ i "mitten" av magen. Det liksom "strålar" till ibland. Typ som när en smärta hugger till, fast den är strålande. Och är riktigt obehaglig. Jag kan liksom känna att den är påväg ibland, o försöker att "hindra" den. Men så kommer den, o usch.. xD

Jaa, flera ggr man har sökt o bara .. Hmm, jag motbevisar google genom att vara i liv just i denna stund



haha okeej jaa, samma här xD ska nog sova nu dock ^^

Ååh, meen! va jobbigt ;O fy då! Kanske något du borde kolla upp, IRL alltså på en vårdcentral lr nått? Om det fortsätter?
Jaaa, låter inte kul alls ju D:

Hahhah xD jaaa, precis sådär kan det stå o man ba: jahapp!! Jag borde visst varit död nu xD herregud. man kan ju ha allt om man googlar lixom xD


Ja, jag får ta en tablett o hoppas att det är bra imorgon - annars får jag nog kolla upp det :O

Hahaha, jaaa xD usch, jag brukar verkligen försöka att INTE googla när jag har ont etc... Räcker ju att man har den smärtan man har, än att plötsligt få alla världens sjukdomar på sina axlar!

=) - just like themarauder

6 okt, 2014 23:46

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
Några vakna själar? =)


I am ^^


Yay!! =D
vad gör du?
jag sitter o googlar på mina symptom.. *not good*




Jag eeh, ser på pretty little liars och slappar. borde sova men orkar inte än haha xD
själv?
ååh, vad för symptom? åh, det ska man ju egentligen inte göra - man har lixom ALLT då framförallt alla dödliga sjukdomar ;P


Haha, vampire diaries =) men borde sova, hehe..

Jag har ont typ i "mitten" av magen. Det liksom "strålar" till ibland. Typ som när en smärta hugger till, fast den är strålande. Och är riktigt obehaglig. Jag kan liksom känna att den är påväg ibland, o försöker att "hindra" den. Men så kommer den, o usch.. xD

Jaa, flera ggr man har sökt o bara .. Hmm, jag motbevisar google genom att vara i liv just i denna stund



haha okeej jaa, samma här xD ska nog sova nu dock ^^

Ååh, meen! va jobbigt ;O fy då! Kanske något du borde kolla upp, IRL alltså på en vårdcentral lr nått? Om det fortsätter?
Jaaa, låter inte kul alls ju D:

Hahhah xD jaaa, precis sådär kan det stå o man ba: jahapp!! Jag borde visst varit död nu xD herregud. man kan ju ha allt om man googlar lixom xD


Ja, jag får ta en tablett o hoppas att det är bra imorgon - annars får jag nog kolla upp det :O

Hahaha, jaaa xD usch, jag brukar verkligen försöka att INTE googla när jag har ont etc... Räcker ju att man har den smärtan man har, än att plötsligt få alla världens sjukdomar på sina axlar!


Jaa, gör det! Så du kan sova iaf! Ja, kan nog va bra att du gör det om det fortfarande gör ont!

Hahah men precis xD Man har lixom allt på samma gång. Eller om man läser om det o det står typ: man kan få ont i huvet också. Och så börjar man känna att man har ont i huvet osv xD så man får symptom för att man läser om dom....jaaa, men samtidigt så vill man ju få ett humm också om vad man har xD Ja..inte lätt xD man ska väl ta det med en nypa salt iaf

6 okt, 2014 23:50

1 2 3 ... 18062 18063 18064 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.