Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18060 18061 18062 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
JAJAJAJAJAJAJAAAA vi har gjort en etsy beställning och nu är jag glad.


herregud nu beställde vi the blood of olympus med presentkortet jag fick av min faster till adlibris. allt blir bara bättre och bättre och ibland är det kul att fylla år heheh

presentkort

adlibris
HERREGUD VARFÖR HAR JAG INTE TÄNKT PÅ ATT ÖNSKA MIG DET NÅGON GÅNG MED TANKE PÅ ATT AKADEMIBOKHANDELN I MIN STAD INTE HAR NÅGONTING (typ)
*antecknar*

JAG VET DET ÄR TYP DET BÄSTA SOM FINNS
HADE INTE ENS ÖNSKAT MIG DET OCH HON GAV DET TILL MIG FÖR HON VET ATT JAG ÄLSKAR BÖCKER


Jag förstår det!!! ååhhh nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp, taaaack ♥

6 okt, 2014 21:11

Solkatten
Elev

Avatar


Ska gå 5.5 km imorgon. >.< (Är inte den mest aktiva personen om man säger så.)

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 okt, 2014 21:24

cikki
Elev

Avatar


DETTA BLÅBÄRSMUFFINSTE ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG

6 okt, 2014 21:26

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av cikki:
DETTA BLÅBÄRSMUFFINSTE ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG


Alltså blåbärsmuffinste ÄR det bästa som finns! :3

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

6 okt, 2014 21:29

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av cikki:
DETTA BLÅBÄRSMUFFINSTE ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG


Alltså blåbärsmuffinste ÄR det bästa som finns! :3
Ja! förstår inte hur jag kunnat leva utan det förut heh o.o

6 okt, 2014 21:32

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av cikki:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av cikki:
DETTA BLÅBÄRSMUFFINSTE ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG


Alltså blåbärsmuffinste ÄR det bästa som finns! :3
Ja! förstår inte hur jag kunnat leva utan det förut heh o.o


Vi levde helt enkelt inte förr!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmb.cision.com%2FPublic%2F4891%2F9462767%2F8127160183fcb3a5_800x800ar.png

Till och med Moa Murderess tycker det, då kan det ju inte vara fel!
http://epicfaiil.se/2013/october/nya-te-smaker.html

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

6 okt, 2014 21:39

Detta inlägg ändrades senast 2014-10- 6 kl. 21:44
Antal ändringar: 1

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av cikki:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av cikki:
DETTA BLÅBÄRSMUFFINSTE ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG


Alltså blåbärsmuffinste ÄR det bästa som finns! :3
Ja! förstår inte hur jag kunnat leva utan det förut heh o.o


Vi levde helt enkelt inte förr!
http://mb.cision.com/Public/4891/9462767/8127160183fcb3a5_800x800ar.png

Till och med Moa Murderess tycker det, då kan det ju inte vara fel!
http://epicfaiil.se/2013/october/nya-te-smaker.html
Precis! Min lillasyster tycker dock att det bara smakar socker, hon är skum :c

6 okt, 2014 21:42

Solkatten
Elev

Avatar


http://www.gotoquiz.com/pottermore_sorting_hat_quiz_2

Stod att jag fick Gryffindor men det står 78% på både Gryffindor & Hufflepuff så det är lika antar jag. Sedan Ravenclaw och sist Slytherin.

Vet inte vilket elevhem jag tillhör. D: Har liksom fått alla husen på olika tester. Har knappt fått Ravenclaw men vet iaf att jag inte hör hemma där. Denna identitetskris har pågått för länge. Vill veta vilket elevhem jag tillhör. </3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 okt, 2014 21:42

Detta inlägg ändrades senast 2014-10- 6 kl. 21:43
Antal ändringar: 1

Beben
Elev

Avatar


Är så frikking nervös för imorgon, seriöst, jag kommer typ gråta inne på toan.
Spoiler:
Tryck här för att visa!ska till Bup...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

6 okt, 2014 21:43

Kintsugi
Prefekt

Avatar


WOW! jag har heeeelt missat detta. Men jag kan väl skylla på att vi inte har mycket tunnelbana ute på båtarna. :O

http://link.brightcove.com/services/player/bcpid3222576336001?bckey=AQ%7E%7E%2CAAAAAEMe8RQ%7E%2CR8iUD_53FI8oumU8OTVt2hdMyPM6630E&amp;bctid=3823471500001

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

6 okt, 2014 21:45

1 2 3 ... 18060 18061 18062 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.