@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Chaemy: vi kan va badass och inte göra läxor tillsammans 8D Skrivet av Xenophilius Snape: Jag känner att det är helt onödigt att göra matte såhär på kvällskvisten (eller alls)... Är så trött ;-; Jag måste egentligen också plugga matte .__. Jag har prov men ååååh vad jag inte har lust med det
6 okt, 2014 20:35 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Xenophilius Snape: Yaa 8D Skrivet av Chaemy: vi kan va badass och inte göra läxor tillsammans 8D Skrivet av Xenophilius Snape: Jag känner att det är helt onödigt att göra matte såhär på kvällskvisten (eller alls)... Är så trött ;-; Jag måste egentligen också plugga matte .__. Jag har prov men ååååh vad jag inte har lust med det
6 okt, 2014 20:36 |
|
Borttagen
|
fryser
6 okt, 2014 20:37 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Xenophilius Snape: Ett av de bästa iaf Cx Skrivet av cikki: åh tack, så snällt av dig x3 det är bästa shippen Xenophilius Snape; måste bara säga att jag också shippar troyler cx din forumssignatur är fin typ xD 6 okt, 2014 20:39 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av cikki: yaassssSkrivet av Xenophilius Snape: Ett av de bästa iaf Cx Skrivet av cikki: åh tack, så snällt av dig x3 det är bästa shippen Xenophilius Snape; måste bara säga att jag också shippar troyler cx din forumssignatur är fin typ xD
6 okt, 2014 20:41 |
|
Chaemy
Elev |
6 okt, 2014 20:46 |
|
Ginny00
Elev |
Josefin_Weasley kom nyss på BÄSTA utklädningsidén till mig för USCS halloweenfest ♥
6 okt, 2014 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAJAJAJAJAJAJAAAA vi har gjort en etsy beställning och nu är jag glad. herregud nu beställde vi the blood of olympus med presentkortet jag fick av min faster till adlibris. allt blir bara bättre och bättre och ibland är det kul att fylla år heheh 6 okt, 2014 20:52 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAJAJAJAJAJAJAAAA vi har gjort en etsy beställning och nu är jag glad. herregud nu beställde vi the blood of olympus med presentkortet jag fick av min faster till adlibris. allt blir bara bättre och bättre och ibland är det kul att fylla år heheh presentkort på adlibris HERREGUD VARFÖR HAR JAG INTE TÄNKT PÅ ATT ÖNSKA MIG DET NÅGON GÅNG MED TANKE PÅ ATT AKADEMIBOKHANDELN I MIN STAD INTE HAR NÅGONTING (typ) *antecknar* 6 okt, 2014 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAJAJAJAJAJAJAAAA vi har gjort en etsy beställning och nu är jag glad. herregud nu beställde vi the blood of olympus med presentkortet jag fick av min faster till adlibris. allt blir bara bättre och bättre och ibland är det kul att fylla år heheh presentkort på adlibris HERREGUD VARFÖR HAR JAG INTE TÄNKT PÅ ATT ÖNSKA MIG DET NÅGON GÅNG MED TANKE PÅ ATT AKADEMIBOKHANDELN I MIN STAD INTE HAR NÅGONTING (typ) *antecknar* JAG VET DET ÄR TYP DET BÄSTA SOM FINNS HADE INTE ENS ÖNSKAT MIG DET OCH HON GAV DET TILL MIG FÖR HON VET ATT JAG ÄLSKAR BÖCKER 6 okt, 2014 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen