@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har inga serier att se på... :c
6 okt, 2014 19:47 |
|
lumos1
Elev |
Orkar inte ha bild eller slöjd längre. Kan jag inte bara få ha typ matte och musik hela tiden eller något istället????
;;
6 okt, 2014 19:48 |
|
Chaemy
Elev |
6 okt, 2014 19:58 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu är min bror i Norge, han ska jobba där!
6 okt, 2014 20:06 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Jag känner att det är helt onödigt att göra matte såhär på kvällskvisten (eller alls)... Är så trött ;-;
6 okt, 2014 20:15 |
|
cikki
Elev |
Xenophilius Snape; måste bara säga att jag också shippar troyler cx din forumssignatur är fin typ xD
6 okt, 2014 20:23 |
|
Alice Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hejhej alla! För ett tag sedan blev jag Master of Death och jag orkar inte göra en speciell tråd för det för att jag tycker det är onödigt så jag bara skriver ett inlägg här istället Tack alla fina mugglisar som har fått mig att stanna kvar här! Jag har haft små konversationer med många och med en del lite längre och ni är alla underbara! Det är några få som jag har lärt känna mer och det är jag tacksam för! Ni är underbara! Så ett stort tack till bl.a Little J, Alice Weasley, Daemon och Consectetuer för att ni fått mig att stanna här på mugglis! ♥ Som sagt är jag tacksam för att ni andra som har haft kontakt med mig på nåt sett har det för ni är också väldigt härliga! Tack ♥ Grattis till master of death!! Det är otroligt bra att ha dig kvar här på Mugglis det känns super bra! ♥ ( lite sent... Men ändå
6 okt, 2014 20:26 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av cikki: åh tack, så snällt av dig x3 det är bästa shippen Xenophilius Snape; måste bara säga att jag också shippar troyler cx din forumssignatur är fin typ xD
6 okt, 2014 20:30 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Xenophilius Snape: Jag känner att det är helt onödigt att göra matte såhär på kvällskvisten (eller alls)... Är så trött ;-; Jag måste egentligen också plugga matte .__. Jag har prov men ååååh vad jag inte har lust med det
6 okt, 2014 20:34 |
|
Borttagen
|
JAJAJAJAJAJAJAAAA vi har gjort en etsy beställning och nu är jag glad.
6 okt, 2014 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen