@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idag var jag tvungen att försvara att jag vill tatuera mig för min mormor och morfar???
Liksom hjälp "Men du kommer ju aldrig få något jobb!" "Folk kommer att döma dig!" "Du kommer aldrig att bli accepterad!" bla bla bla 6 okt, 2014 16:45 |
|
Borttagen
|
Jensen Ackles ♡
..Sen kom jag på att han är lika gammal som min mamma. Men ändå.. Jensen Ackles ♡ 6 okt, 2014 16:47 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Idag var jag tvungen att försvara att jag vill tatuera mig för min mormor och morfar??? Liksom hjälp "Men du kommer ju aldrig få något jobb!" "Folk kommer att döma dig!" "Du kommer aldrig att bli accepterad!" bla bla bla Det är ju nästan vanligare att folk har tatueringar idag än att de inte har det xD Jag själv har en och har flera planerade i framtiden så tatuera på så länge som tatueringen betyder något för dig. Gör ingen tatuering bara för att den rä snygg som så många tyvärr gör och sedan ångrar sig som sjutton efter ett år -.-' ![]()
6 okt, 2014 16:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Nej, det skulle jag aldrig göra. Jag förklarade ju också för dem att jag vill ha en HP-tatuering, och jag får göra en först när jag är arton. Då har jag varit ett fan av HP i tio år, så då känns det inte direkt som om jag skulle börja hata det helt plötsligt ...Skrivet av Borttagen: Idag var jag tvungen att försvara att jag vill tatuera mig för min mormor och morfar??? Liksom hjälp "Men du kommer ju aldrig få något jobb!" "Folk kommer att döma dig!" "Du kommer aldrig att bli accepterad!" bla bla bla Det är ju nästan vanligare att folk har tatueringar idag än att de inte har det xD Jag själv har en och har flera planerade i framtiden så tatuera på så länge som tatueringen betyder något för dig. Gör ingen tatuering bara för att den rä snygg som så många tyvärr gör och sedan ångrar sig som sjutton efter ett år -.-' 6 okt, 2014 16:51 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Nej, det skulle jag aldrig göra. Jag förklarade ju också för dem att jag vill ha en HP-tatuering, och jag får göra en först när jag är arton. Då har jag varit ett fan av HP i tio år, så då känns det inte direkt som om jag skulle börja hata det helt plötsligt ... Skrivet av Borttagen: Idag var jag tvungen att försvara att jag vill tatuera mig för min mormor och morfar??? Liksom hjälp "Men du kommer ju aldrig få något jobb!" "Folk kommer att döma dig!" "Du kommer aldrig att bli accepterad!" bla bla bla Det är ju nästan vanligare att folk har tatueringar idag än att de inte har det xD Jag själv har en och har flera planerade i framtiden så tatuera på så länge som tatueringen betyder något för dig. Gör ingen tatuering bara för att den rä snygg som så många tyvärr gör och sedan ångrar sig som sjutton efter ett år -.-' Plus att du då har haft några år på dig att tänka på det antar jag? Och HP är en FOR LIFE typ av sak tror jag xD Jag ska själv göra en HP tat inom ganska snar framtid. Har bara inte bestämt mig exakt för vart jag vill ha den ![]()
6 okt, 2014 16:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Ja, precis. Det är typ 6 år kvar tills jag fyller arton, haha. Finns ju en chans att det är någon tatueringsstudio som tar emot minderåriga som har målsman med, men det är minimal chans att mamma skulle följa med haha DxSkrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Nej, det skulle jag aldrig göra. Jag förklarade ju också för dem att jag vill ha en HP-tatuering, och jag får göra en först när jag är arton. Då har jag varit ett fan av HP i tio år, så då känns det inte direkt som om jag skulle börja hata det helt plötsligt ... Skrivet av Borttagen: Idag var jag tvungen att försvara att jag vill tatuera mig för min mormor och morfar??? Liksom hjälp "Men du kommer ju aldrig få något jobb!" "Folk kommer att döma dig!" "Du kommer aldrig att bli accepterad!" bla bla bla Det är ju nästan vanligare att folk har tatueringar idag än att de inte har det xD Jag själv har en och har flera planerade i framtiden så tatuera på så länge som tatueringen betyder något för dig. Gör ingen tatuering bara för att den rä snygg som så många tyvärr gör och sedan ångrar sig som sjutton efter ett år -.-' Plus att du då har haft några år på dig att tänka på det antar jag? Och HP är en FOR LIFE typ av sak tror jag xD Jag ska själv göra en HP tat inom ganska snar framtid. Har bara inte bestämt mig exakt för vart jag vill ha den 6 okt, 2014 16:59 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Ja, precis. Det är typ 6 år kvar tills jag fyller arton, haha. Finns ju en chans att det är någon tatueringsstudio som tar emot minderåriga som har målsman med, men det är minimal chans att mamma skulle följa med haha Dx Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Nej, det skulle jag aldrig göra. Jag förklarade ju också för dem att jag vill ha en HP-tatuering, och jag får göra en först när jag är arton. Då har jag varit ett fan av HP i tio år, så då känns det inte direkt som om jag skulle börja hata det helt plötsligt ... Skrivet av Borttagen: Idag var jag tvungen att försvara att jag vill tatuera mig för min mormor och morfar??? Liksom hjälp "Men du kommer ju aldrig få något jobb!" "Folk kommer att döma dig!" "Du kommer aldrig att bli accepterad!" bla bla bla Det är ju nästan vanligare att folk har tatueringar idag än att de inte har det xD Jag själv har en och har flera planerade i framtiden så tatuera på så länge som tatueringen betyder något för dig. Gör ingen tatuering bara för att den rä snygg som så många tyvärr gör och sedan ångrar sig som sjutton efter ett år -.-' Plus att du då har haft några år på dig att tänka på det antar jag? Och HP är en FOR LIFE typ av sak tror jag xD Jag ska själv göra en HP tat inom ganska snar framtid. Har bara inte bestämt mig exakt för vart jag vill ha den Du sak inte göra det innan du fyllt arton, din kropp utvecklas ju fortfarande ganska mycket fram tills du är 20-22, den fortsätter ju självklart utvecklas efteråt med men tycker ändå du ska vänta tills efter du är arton oavsett vad. Sen så är det ju ingen mening med att ha bråttom, du sak ju ha den resten av livet så om du väntar några år gör ju inget ![]()
6 okt, 2014 17:00 |
|
Pixie
Elev |
6 okt, 2014 17:50 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyWeasley1: Jag väntar på att Star Stable Onlines servrar ska öppna så att jag kan delta i firandet av deras 3:e födelsedag Vadå tredje födelsedag? Star Stable fyller 3 år 6 okt, 2014 17:58 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Ja, precis. Det är typ 6 år kvar tills jag fyller arton, haha. Finns ju en chans att det är någon tatueringsstudio som tar emot minderåriga som har målsman med, men det är minimal chans att mamma skulle följa med haha Dx Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Nej, det skulle jag aldrig göra. Jag förklarade ju också för dem att jag vill ha en HP-tatuering, och jag får göra en först när jag är arton. Då har jag varit ett fan av HP i tio år, så då känns det inte direkt som om jag skulle börja hata det helt plötsligt ... Skrivet av Borttagen: Idag var jag tvungen att försvara att jag vill tatuera mig för min mormor och morfar??? Liksom hjälp "Men du kommer ju aldrig få något jobb!" "Folk kommer att döma dig!" "Du kommer aldrig att bli accepterad!" bla bla bla Det är ju nästan vanligare att folk har tatueringar idag än att de inte har det xD Jag själv har en och har flera planerade i framtiden så tatuera på så länge som tatueringen betyder något för dig. Gör ingen tatuering bara för att den rä snygg som så många tyvärr gör och sedan ångrar sig som sjutton efter ett år -.-' Plus att du då har haft några år på dig att tänka på det antar jag? Och HP är en FOR LIFE typ av sak tror jag xD Jag ska själv göra en HP tat inom ganska snar framtid. Har bara inte bestämt mig exakt för vart jag vill ha den Du sak inte göra det innan du fyllt arton, din kropp utvecklas ju fortfarande ganska mycket fram tills du är 20-22, den fortsätter ju självklart utvecklas efteråt med men tycker ändå du ska vänta tills efter du är arton oavsett vad. Sen så är det ju ingen mening med att ha bråttom, du sak ju ha den resten av livet så om du väntar några år gör ju inget Vill typ bara säga att det vore bara konstigt om man plötsligt bara skulle hata något som betyder så mycket för en. (I alla fall när det gäller mig). Man kanske inte gillar det jättemycket eller är sådär jätteberoende i någon period då man får intresse för något annat någon tid men HP kommer alltid tillbaka för det är ingen småsak utan det är seriöst något som är fast för alltid. Jag skulle aldrig våga tatuera mig på grund av smärtan och sen skulle jag inte vilja ha en men vill du så får du jättegärna tatuera dig när du fyller 18. Det blir säkert jättefint. ^^
6 okt, 2014 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen