@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
idag ska jag fika med en kompis
6 okt, 2014 10:34 |
|
Lucy och Rose
Elev |
6 okt, 2014 10:41 |
|
Hotissue
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Hotissue: Skrivet av themarauder: Skrivet av Hotissue: Älskar faktumet att jag sitter och äter potatissallad mitt i natten och dricker redbull. Borde sova eftersom barnet mitt har problem med sömnen. Blir liksom inte många tillfällen att sova... But here I am Ååh =) hur är det med Aliza? (visst hette hon så.. hehe, det var ett tag sen) o hur är det med dig? =) Åhh tack för att du frågar Jag mår hyfsat också Hur är det med dig? Åh, ni får krya på er =)) Haha, visst börjar man känna sig gammal ibland... Hur gammal är hon nu? Känns som att det var igår du berättade nyheten här på mugglis. Med mig är det lite olika från dag till dag =) Studierna går sådär o så.. jag har massa nya mål i livet o så, men överlag är det ju ändå bra liksom =) Tack! Haha jaa, jag har fått världens åldersnoja Åhh vad roligt med plugg
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
6 okt, 2014 11:27 |
|
Lucy och Rose
Elev |
sitter och snyter mig var femte minut pga av min jobbiga förkylning så det ligger en hög av snytpapper mitt på köksbordet :]
6 okt, 2014 11:52 |
|
Borttagen
|
Sa att min tröja lyste i mörkret och då var det helt plötsligt sju tjejer som tvingade in mig på toaletten där de släckte ljuset och beundrade texten på min tröja
... det var fett weird 6 okt, 2014 12:26 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sa att min tröja lyste i mörkret och då var det helt plötsligt sju tjejer som tvingade in mig på toaletten där de släckte ljuset och beundrade texten på min tröja ... det var fett weird xDD
6 okt, 2014 14:17 |
|
Borttagen
|
Internationella Hace-dagen idag, hur ska ni fira?
6 okt, 2014 14:32 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: OCH HACE SPAM PÅ ALLA SOCIALA MEDIER!!!!! XD Internationella Hace-dagen idag, hur ska ni fira? 6 okt, 2014 15:02 |
|
Borttagen
|
6 okt, 2014 15:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Aloha mugglarportalen, jag är ny här, och det skulle vara kul att bli vän med några och snacka med någon. Nån som har lust? - Music_ Jag snackar gärna med nytt folk 6 okt, 2014 15:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen