@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
God morgon mugglis! Här är det dags för morgonkaffe och starta upp dagen.
Det värsta med att jobba som timvikarie i kommunen är att jag kan hamna var som helst, idag gör det så att jag måste åka hemifrån extra tidigt då jag ska åka kollektivtrafik och skolan är utanför stan.
6 okt, 2014 05:16 |
|
Borttagen
|
trööött
6 okt, 2014 07:38 |
|
Fellrendión
Elev |
6 okt, 2014 08:22 |
|
Borttagen
|
wääääh
6 okt, 2014 08:27 |
|
Chaemy
Elev |
6 okt, 2014 09:08 |
|
EmahS
Elev |
6 okt, 2014 09:25 |
|
Fellrendión
Elev |
10.50 börjar lektionen. Jag har inte idrott och matten som var den första lektionen missade jag redan. Så nu har jag en stund för mig själv innan jag ska gå.
6 okt, 2014 09:55 |
|
Borttagen
|
Det känns som att folk som skapar lektrådar i sälskapsrum bara vill ha fler inlägg istället för att placera dom på quititchplamen där alla kan svara
6 okt, 2014 09:57 |
|
Fellrendión
Elev |
6 okt, 2014 10:11 |
|
Borttagen
|
har världens gosigaste tröja på mig så det är lite bra i alla fall
6 okt, 2014 10:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen