@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Jag vågar inte kolla i bild på dig själv-tråden... Tänk om någon har komenterat mig?! :$
Jaha. 22 jan, 2012 17:10 |
|
GinnyOlivia
Elev |
22 jan, 2012 17:14 |
|
scarhead
Lärare |
22 jan, 2012 17:17 |
|
mine
Elev |
22 jan, 2012 17:18 |
|
Amandan
Elev |
Omg. JAG BEHÖVER HJÄLP.
En kille som är en av mina bästa vänner, gillar mig. blä,. Vi har inte känt varandra jättelänge, men vi står varandra nära. och eh, nu frågar han om vi ska umgås nästa helg, vilket vi inte gjort förut. och jag vill inte ha ett förhållaande med honom, tror inte ens att jag gillar honom på det sättet. Och om jag säger ja kanske han tar det som bekräftelse på att jag typ gillar honom, men det är sjukt elakt att säga nej. HJÄÄLP VAD SKA JAG GÖRAAA åh. Min tumblr!
22 jan, 2012 17:21 |
|
Borttagen
|
Det kliar på ett ställe på ryggen där jag inte kommer åt,, bläääääää!
22 jan, 2012 17:24 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har tråkigt
Haha, nu har de i min familj bestämt att de ska duscha före mig för ibland råkar jag ta slut på allt varmvatten "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2012 17:29
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-22 kl. 17:34
|
|
Jac
Elev |
22 jan, 2012 17:32 |
|
Borttagen
|
Jag måste erkänna, jag är faktiskt ibland väldigt osmart. Jag har engelska glosor till imorgon, jag har inte tränat en endaste gång.. Dessutom har jag matematik också.. DÖ LÄXOR, DÖ!
22 jan, 2012 17:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag måste erkänna, jag är faktiskt ibland väldigt osmart. Jag har engelska glosor till imorgon, jag har inte tränat en endaste gång.. Dessutom har jag matematik också.. DÖ LÄXOR, DÖ! Välkommen till klubben "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2012 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen