@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
nu ska Alice klippa & färga hår.
hoppas det får mig att må bättre .___. 22 jan, 2012 16:10 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Pixie: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Nu är 1d postern uppsatt! Fast den ser liten ut brevid min gigantiska breaking dawn poster $: Jag måste skaffa kludd så jag kan sätta upp mina posters. Tack för att du påminde mig! Åh, jag tycker att kludd är ett sånt roligt ord c: Menst för att folk har en massa olika roliga namn på det! Jag använder tejp för kluddmassa funkar inte på mina konstiga väggar Jag sa förut häftmassa men det blev till kluddmassa när alla sa kludd c: Kludd? Nu känner jag mig gammal. Häftmassa heter det. och har alltid hetat Jag tyckte det var konstigt med "kludd". Men efter ett tag så sa för många kludd och kluddmassa blev det c:
22 jan, 2012 16:11 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av EmahS: Skrivet av Pixie: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Nu är 1d postern uppsatt! Fast den ser liten ut brevid min gigantiska breaking dawn poster $: Jag måste skaffa kludd så jag kan sätta upp mina posters. Tack för att du påminde mig! Åh, jag tycker att kludd är ett sånt roligt ord c: Menst för att folk har en massa olika roliga namn på det! Jag använder tejp för kluddmassa funkar inte på mina konstiga väggar Jag sa förut häftmassa men det blev till kluddmassa när alla sa kludd c: Kludd? Nu känner jag mig gammal. Häftmassa heter det. och har alltid hetat Jag tyckte det var konstigt med "kludd". Men efter ett tag så sa för många kludd och kluddmassa blev det c: I min klass säger alla Klet. Jättefult. Det smittar av sig... :c Jaha. 22 jan, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Jag är så trött och ellen är trött hon med.
Okej, ont i huvudet 22 jan, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
Vad jag känner mig awesome som äter Unicorns och tittar på Tintin :3
22 jan, 2012 16:19 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Pixie: Skrivet av EmahS: Skrivet av Pixie: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Nu är 1d postern uppsatt! Fast den ser liten ut brevid min gigantiska breaking dawn poster $: Jag måste skaffa kludd så jag kan sätta upp mina posters. Tack för att du påminde mig! Åh, jag tycker att kludd är ett sånt roligt ord c: Menst för att folk har en massa olika roliga namn på det! Jag använder tejp för kluddmassa funkar inte på mina konstiga väggar Jag sa förut häftmassa men det blev till kluddmassa när alla sa kludd c: Kludd? Nu känner jag mig gammal. Häftmassa heter det. och har alltid hetat Jag tyckte det var konstigt med "kludd". Men efter ett tag så sa för många kludd och kluddmassa blev det c: I min klass säger alla Klet. Jättefult. Det smittar av sig... :c Nu ska jag säga Kluddkletmassa c:
22 jan, 2012 16:26 |
|
melle-hjrta
Elev |
22 jan, 2012 16:26 |
|
GinnyOlivia
Elev |
22 jan, 2012 16:30 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Jag träffade på min typ 80-åriga före detta granne som ville prata med mig om Downton Abbey. .-. Pratade du om det då? c:
22 jan, 2012 16:32 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av mitchan: Skulle köpa en Sherlock/Doctor Who-tshirt idag. Hade typ fjorton olika alternativ (och MINST fyra jag VERKLIGEN ville ha) men hade bara råd med en. .....Så I panicked och köpte en TARDIS-mugg istället. I don't regret a thing. vill ha en sån mugg (och jag har knappt sett doctor who. shame on me) ![]()
22 jan, 2012 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen