@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Nu är 1d postern uppsatt! Fast den ser liten ut brevid min gigantiska breaking dawn poster $: Jag måste skaffa kludd så jag kan sätta upp mina posters. Tack för att du påminde mig! 22 jan, 2012 15:35 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Nu är 1d postern uppsatt! Fast den ser liten ut brevid min gigantiska breaking dawn poster $: Jag måste skaffa kludd så jag kan sätta upp mina posters. Tack för att du påminde mig! Åh, jag tycker att kludd är ett sånt roligt ord c: Menst för att folk har en massa olika roliga namn på det! Jaha. 22 jan, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Ah men.. let's watch Tintin ♥
22 jan, 2012 15:58 |
|
accioron
Elev |
22 jan, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Jag ska också börja gå in i random lyktstolpar och säga: "Ursäkta herrn".
22 jan, 2012 16:03 |
|
mitchan
Lärare |
Skulle köpa en Sherlock/Doctor Who-tshirt idag. Hade typ fjorton olika alternativ (och MINST fyra jag VERKLIGEN ville ha) men hade bara råd med en.
.....Så I panicked och köpte en TARDIS-mugg istället. I don't regret a thing. ![]()
22 jan, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha choklad, men får nog inte...
22 jan, 2012 16:05 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Nu är 1d postern uppsatt! Fast den ser liten ut brevid min gigantiska breaking dawn poster $: Jag måste skaffa kludd så jag kan sätta upp mina posters. Tack för att du påminde mig! Åh, jag tycker att kludd är ett sånt roligt ord c: Menst för att folk har en massa olika roliga namn på det! Jag använder tejp för kluddmassa funkar inte på mina konstiga väggar Jag sa förut häftmassa men det blev till kluddmassa när alla sa kludd c:
22 jan, 2012 16:07 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Nu är 1d postern uppsatt! Fast den ser liten ut brevid min gigantiska breaking dawn poster $: Jag måste skaffa kludd så jag kan sätta upp mina posters. Tack för att du påminde mig! Åh, jag tycker att kludd är ett sånt roligt ord c: Menst för att folk har en massa olika roliga namn på det! Jag använder tejp för kluddmassa funkar inte på mina konstiga väggar Jag sa förut häftmassa men det blev till kluddmassa när alla sa kludd c: Kludd? Nu känner jag mig gammal. Häftmassa heter det. och har alltid hetat Kludd eller, kluddigt är "krångligt"
22 jan, 2012 16:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-22 kl. 16:10
|
|
Borttagen
|
Det är väl lustigt. När man har byggt en världsfin snögubbe innan på dagen och sen ska ut och bygga ett snöslott - ja då är det minsann ingen kramsnö kvar... eller jo. Men då får man nöja sig med att göra en snölyckta.
22 jan, 2012 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen