Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
kan jag uggla med någon...?
29 okt, 2012 14:15 |
|
Somnium
Elev |
MonsterCookie
Aww, that's sweet of you.♥ Men jag vågar inte hoppas eller tro något, för varje gång jag gör det slutar det med att jag blir sårad och vänskapen som jag hade med personen försvinner. I don't want that to happen again. But I guess I just have to wait and see what time'g gonna bring me.. ![]() http://slytherinunicorn.tumblr.com/
29 okt, 2012 14:22 |
|
MonsterCookie
Elev |
29 okt, 2012 14:34 |
|
smartbabe
Elev |
29 okt, 2012 21:57 |
|
Tuggrus
Elev |
"I remember what you wore on our first day
You came into my life And I thought hey You know this could be something 'Cause everything you do and words you say You know that it all takes my breath away" Jag vill ha måndag.. måndag eftermiddag.. jag vill då ha årets första riktiga snö.. kyla.. en varm kram.. en kopp varm choklad.. ett skratt.. springande mot tåget.. jag vill ha honom. I bland känns det som om pojken med adidasjackan aldrig kommer bli min eller aldrig kommer gilla mig.. I bland känns det tvärt om.. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.. det känns som om tiden stannat.. som om det är på det här stadiet.. "Vänstadiet" då han springer i kapp mig till busshållsplatsen, ler mot mig och går bredvid mig från skolan till centralen. Kommer vi alltid vara på vänstadiet och kommer ingen av oss våga ta första steget än? Han gör mig galen.. vilsen.. i bland vill jag bara ignorera honom för att kunna fokusera på annat.. men han är alltid där och förstör för mig.. på ett bra sätt. Kanske jag borde släppa taget.. kanske jag borde ta första steget.. eller kanske jag bara borde låta våran vänskap vara så stark som den är nu.. Jag har ingen aning. MUMS! 30 okt, 2012 23:15 |
|
Rut Luna
Elev |
Godis? Någon? ó.ò
Jag är faktiskt död. 31 okt, 2012 10:57 |
scarhead
Lärare |
jag vill ha honom så mycket, jag vill kalla honom min, jag vill jag vill jag vill men jag satsar aldrig. varför? för jag är så förvirrad och en del av mig vill sluta vara förvirrad men en annan del av mig tycker att nej det är bättre så, du får inte ont då. fast jo, fan vad ont man kan få.
betydde de där blickarna ingenting för dig? 31 okt, 2012 22:04 |
|
Amandan
Elev |
Kommer ihåg första gången jag såg honom. Allt jag kunde se var han ögon, de var läskigt blå. Sedan pratade inte vi direkt på några år. Hade aldrig kunnat gissa att han skulle skaka om mina känslor så rejält.
Känns skönt att säga och vara säker på att jag är över honom nu. Min tumblr!
31 okt, 2012 22:09 |
|
whirlwinds
Elev |
kan någon bara snälla snälla snälla TJATA lite på mig om att jag MÅSTE fråga honom om han vill ses imorgon????
åh jag är så töntig hahahaha
1 nov, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
</3
1 nov, 2012 18:21 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen