Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
16 sep, 2011 23:23 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Enchanted: Allt det här pratet om disney har fått mig att vilja se Hitta Nemo This ^ Fast nu för tiden då ajgs er den gråter jag, tycker så synd om Nemos pappa ;(
Tumblr.
16 sep, 2011 23:29 |
|
Anapneo
Elev |
16 sep, 2011 23:30 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Enchanted: Allt det här pratet om disney har fått mig att vilja se Hitta Nemo This ^ Fast nu för tiden då ajgs er den gråter jag, tycker så synd om Nemos pappa ;( Jag med! 16 sep, 2011 23:30 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Anapneo: jag känner ett starkt behov av att se robin hood.... YouTube? Brukar finnas små snuttar av filmer XD I LOVE YOUTUBE! Enchanted: Särskilt i början då ahn får panik och bara "Nemo? Nemo? NEMO?"
Tumblr.
16 sep, 2011 23:30 |
|
Ginnyy
Elev |
jag blir bara ledsen över hur hemska människorna är mot fiskarna, utan att bry sig alls om deras känslor :'(
jag har problem...
16 sep, 2011 23:34 |
|
Luna 1
Elev |
^ Nej, vi har problem ♥ Så många gånger jag gråter i Hitta Nemo, och vi ska inte prata om hur mycket jag gråter i "Lejonkungen"
Tumblr.
16 sep, 2011 23:35 |
|
Anapneo
Elev |
bara jag som gråter till micke och molle? typ världens mest sorgsna film!!!
always cry to that movie..
16 sep, 2011 23:38 |
|
Ginnyy
Elev |
^lejonkungen... ♥ gråter även massvis till Tarzan och Pocahontas, så fina!
Micke och Molle ju! Blää så fin! ♥
16 sep, 2011 23:39 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Anapneo: bara jag som gråter till micke och molle? typ världens mest sorgsna film!!! always cry to that movie.. Den är så fin, the friendship between a fox and a dog. THAT'S GOLD PEOPLE! Men ajg gråter bara helt random ibland i filmer, don't ask me why. Men i den filmen först skrattar man och sedan gråter man. SÅ SKA EN FILM VARA!
Tumblr.
16 sep, 2011 23:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen