Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Har... Ni sett... På laxen?"
20 dec, 2011 19:27 |
|
Borttagen
|
"hejdå", haha.
21 dec, 2011 18:49 |
|
Weasley
Elev |
Gå ut ur mitt rum da!!
21 dec, 2011 19:10 |
|
Freja
Elev |
Typ, "Peta inte ut fetaosten"
Everything is Dramione and nothing hurts. 21 dec, 2011 19:44 |
|
Borttagen
|
"Men shit, vi måste verkligen kasta ut våra hyacinter, jag får för sjutton allergigrejs av dom!!!"
Sitter här och försöker ignorera att det kliar i näsan och att jag får svårare att andas pga några blommor... 22 dec, 2011 10:35 |
|
Borttagen
|
oh mai Bacht
22 dec, 2011 11:04 |
|
Borttagen
|
gubbe!
22 dec, 2011 11:05 |
|
vevve_puff
Elev |
" japp det hade hon verkligen"
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 22 dec, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
"När kommer han hit?"
22 dec, 2011 18:40 |
|
vevve_puff
Elev |
"jag är MASTER OF DEATH nu"
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 22 dec, 2011 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen