Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Samma sak om ma frågar någon om den är okej och den säger "yeah". ..
NEJ DET ÄR INTE OKEJ!!! :'/ ♥ 13 nov, 2011 20:49 |
|
Rawenclaw!
Elev |
Nej för tusan! Allt med tvillingarna är ju bra. Så himla nice med deras affär i Diagon Gränden. Jag skulle vilja gå dit. Det värsta i HP är ju när en av de dör
Familjen Weasleys 4-ever 13 nov, 2011 20:53 |
|
Borttagen
|
Fred, varför varför VARFÖR!!!
GAH!!!! Everything i Fred Weasley and everything hurts...♥ 13 nov, 2011 20:56 |
|
Ascendio
Elev |
14 nov, 2011 15:53 |
|
Borttagen
|
Vill gråta då jag tänker på det, men kan inte :'/ ♥ 14 nov, 2011 16:07 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vill gråta då jag tänker på det, men kan inte :'/ ♥ Så är det för mig med, när man vill gråta så går det inte
Tom Felton, really beautiful.
14 nov, 2011 16:07 |
|
Borttagen
|
Kan typ aldrig gråta och det suger röv
14 nov, 2011 16:09 |
|
Ascendio
Elev |
14 nov, 2011 16:11 |
|
Borttagen
|
JAg VILL gråta till Harry Potter, men det är något fucking jävla fel på mig så kan inte.
14 nov, 2011 16:14 |
|
dooby
Elev |
jag gillar dom och dom är häftiga
14 nov, 2011 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen