Fenixorden Andra Generationen
Forum > Off Topic > Klubbar > Fenixorden Andra Generationen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: förlå, glömdeSkrivet av Borttagen: Jah har uppdaterat förstasidan jag är också auror xD 14 jan, 2017 17:05 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: förlå, glömde Skrivet av Borttagen: Jah har uppdaterat förstasidan jag är också auror xD ingen fara!
14 jan, 2017 17:06 |
|
Borttagen
|
Kan ni länka tråden?
Till högkvarteret alltså. 14 jan, 2017 17:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: det här är högkvarteretKan ni länka tråden? Till högkvarteret alltså. 14 jan, 2017 17:08 |
|
Borttagen
|
åh
14 jan, 2017 17:10 |
|
Idoli
Elev |
14 jan, 2017 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Idoli: ja, det får du!, är du Auror eller?Kan jag anslute mig till orden? Jobbar på ministeriet! 14 jan, 2017 17:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: ja, det får du!, är du Auror eller? Kan jag anslute mig till orden? Jobbar på ministeriet! Vi skulle kunna behöva en Auror i teamet som försvarar orden 14 jan, 2017 17:17 |
|
Idoli
Elev |
14 jan, 2017 17:17
Detta inlägg ändrades senast 2017-01-14 kl. 17:18
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Idoli: okNä, men jag får bra information från ministeriet, eftersom är aktiv där och ser all information. Skrivet av Borttagen: exaktSkrivet av Borttagen: Skrivet av Idoli: ja, det får du!, är du Auror eller? Kan jag anslute mig till orden? Jobbar på ministeriet! Vi skulle kunna behöva en Auror i teamet som försvarar orden 14 jan, 2017 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen