The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ett idrottsläger för synskadade! Percy blev inte glad när jag kollade på bågskyttegrejorna istället för att vara med på aktiviteten!Skrivet av GinnyHermionePotter: I höstas var jag på ett läger där en ledare hette Percy och en annan ledare hette Rachel. Man blir ju liiite misstänksam! ................................................................. ................................................................. Vilket läger? hahaha han ville inte att du skulle få reda på att du var en halvgud!!
4 jan, 2017 16:37 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det lägret är en gång varje år och sista dagen får alla varsin medalj! Men de vill nog inte säga sanningen!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ett idrottsläger för synskadade! Percy blev inte glad när jag kollade på bågskyttegrejorna istället för att vara med på aktiviteten!Skrivet av GinnyHermionePotter: I höstas var jag på ett läger där en ledare hette Percy och en annan ledare hette Rachel. Man blir ju liiite misstänksam! ................................................................. ................................................................. Vilket läger? hahaha han ville inte att du skulle få reda på att du var en halvgud!! 4 jan, 2017 16:42 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det lägret är en gång varje år och sista dagen får alla varsin medalj! Men de vill nog inte säga sanningen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ett idrottsläger för synskadade! Percy blev inte glad när jag kollade på bågskyttegrejorna istället för att vara med på aktiviteten!Skrivet av GinnyHermionePotter: I höstas var jag på ett läger där en ledare hette Percy och en annan ledare hette Rachel. Man blir ju liiite misstänksam! ................................................................. ................................................................. Vilket läger? hahaha han ville inte att du skulle få reda på att du var en halvgud!! Eex dee! L
4 jan, 2017 16:49 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: Men det är sant! Vi får lära oss olika sporter och idrottsaktiviteter. Men den egentliga tanken med lägret är nog att vi ska lära oss att slåss mot monster! Dessutom får vi lära oss olympiska idrotter!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det lägret är en gång varje år och sista dagen får alla varsin medalj! Men de vill nog inte säga sanningen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ett idrottsläger för synskadade! Percy blev inte glad när jag kollade på bågskyttegrejorna istället för att vara med på aktiviteten!Skrivet av GinnyHermionePotter: I höstas var jag på ett läger där en ledare hette Percy och en annan ledare hette Rachel. Man blir ju liiite misstänksam! ................................................................. ................................................................. Vilket läger? hahaha han ville inte att du skulle få reda på att du var en halvgud!! Eex dee! 4 jan, 2017 17:03 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Men det är sant! Vi får lära oss olika sporter och idrottsaktiviteter. Men den egentliga tanken med lägret är nog att vi ska lära oss att slåss mot monster! Dessutom får vi lära oss olympiska idrotter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det lägret är en gång varje år och sista dagen får alla varsin medalj! Men de vill nog inte säga sanningen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ett idrottsläger för synskadade! Percy blev inte glad när jag kollade på bågskyttegrejorna istället för att vara med på aktiviteten!Skrivet av GinnyHermionePotter: I höstas var jag på ett läger där en ledare hette Percy och en annan ledare hette Rachel. Man blir ju liiite misstänksam! ................................................................. ................................................................. Vilket läger? hahaha han ville inte att du skulle få reda på att du var en halvgud!! Eex dee! Det är så sant som det är sagt! (Seri jag är inte ironisk) L
4 jan, 2017 17:06 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: På somrarna har vi också ett liknande läger men då har vi inga idrotter och vi chillar mest!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Men det är sant! Vi får lära oss olika sporter och idrottsaktiviteter. Men den egentliga tanken med lägret är nog att vi ska lära oss att slåss mot monster! Dessutom får vi lära oss olympiska idrotter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det lägret är en gång varje år och sista dagen får alla varsin medalj! Men de vill nog inte säga sanningen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ett idrottsläger för synskadade! Percy blev inte glad när jag kollade på bågskyttegrejorna istället för att vara med på aktiviteten!Skrivet av GinnyHermionePotter: I höstas var jag på ett läger där en ledare hette Percy och en annan ledare hette Rachel. Man blir ju liiite misstänksam! ................................................................. ................................................................. Vilket läger? hahaha han ville inte att du skulle få reda på att du var en halvgud!! Eex dee! Det är så sant som det är sagt! (Seri jag är inte ironisk) 4 jan, 2017 17:14 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: På somrarna har vi också ett liknande läger men då har vi inga idrotter och vi chillar mest! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Men det är sant! Vi får lära oss olika sporter och idrottsaktiviteter. Men den egentliga tanken med lägret är nog att vi ska lära oss att slåss mot monster! Dessutom får vi lära oss olympiska idrotter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det lägret är en gång varje år och sista dagen får alla varsin medalj! Men de vill nog inte säga sanningen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ett idrottsläger för synskadade! Percy blev inte glad när jag kollade på bågskyttegrejorna istället för att vara med på aktiviteten!Skrivet av GinnyHermionePotter: I höstas var jag på ett läger där en ledare hette Percy och en annan ledare hette Rachel. Man blir ju liiite misstänksam! ................................................................. ................................................................. Vilket läger? hahaha han ville inte att du skulle få reda på att du var en halvgud!! Eex dee! Det är så sant som det är sagt! (Seri jag är inte ironisk) Men va alltid på din vakt! L
4 jan, 2017 17:38 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: Jag är alltid på min vakt!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: På somrarna har vi också ett liknande läger men då har vi inga idrotter och vi chillar mest! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Men det är sant! Vi får lära oss olika sporter och idrottsaktiviteter. Men den egentliga tanken med lägret är nog att vi ska lära oss att slåss mot monster! Dessutom får vi lära oss olympiska idrotter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det lägret är en gång varje år och sista dagen får alla varsin medalj! Men de vill nog inte säga sanningen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ett idrottsläger för synskadade! Percy blev inte glad när jag kollade på bågskyttegrejorna istället för att vara med på aktiviteten!Skrivet av GinnyHermionePotter: I höstas var jag på ett läger där en ledare hette Percy och en annan ledare hette Rachel. Man blir ju liiite misstänksam! ................................................................. ................................................................. Vilket läger? hahaha han ville inte att du skulle få reda på att du var en halvgud!! Eex dee! Det är så sant som det är sagt! (Seri jag är inte ironisk) Men va alltid på din vakt! 4 jan, 2017 17:42 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: BRA!Skrivet av Hayato: Jag är alltid på min vakt! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: På somrarna har vi också ett liknande läger men då har vi inga idrotter och vi chillar mest! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Men det är sant! Vi får lära oss olika sporter och idrottsaktiviteter. Men den egentliga tanken med lägret är nog att vi ska lära oss att slåss mot monster! Dessutom får vi lära oss olympiska idrotter! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det lägret är en gång varje år och sista dagen får alla varsin medalj! Men de vill nog inte säga sanningen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ett idrottsläger för synskadade! Percy blev inte glad när jag kollade på bågskyttegrejorna istället för att vara med på aktiviteten!Skrivet av GinnyHermionePotter: I höstas var jag på ett läger där en ledare hette Percy och en annan ledare hette Rachel. Man blir ju liiite misstänksam! ................................................................. ................................................................. Vilket läger? hahaha han ville inte att du skulle få reda på att du var en halvgud!! Eex dee! Det är så sant som det är sagt! (Seri jag är inte ironisk) Men va alltid på din vakt! ![]()
4 jan, 2017 17:47 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
4 jan, 2017 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen