Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Horokruxer
Elev |
Jag har gjort en trollstav men Ek och min ponnys päls som inehåll
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7QErF0vqV_Y#t=0s 5 jan, 2012 20:21 |
|
arianasnape
Elev |
Skrivet av Horokruxer: Jag har gjort en trollstav men Ek och min ponnys päls som inehåll Hahah hur fick du in håret i staven ???? (lägg upp en bild! 5 jan, 2012 21:06 |
|
Miss_Green
Elev |
5 jan, 2012 21:17 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Har du typ borrat ett hål, och sedan pluggat igen, elr hur gjorde du?
Och kan vi få se bild? 5 jan, 2012 21:24 |
|
liiiinneaa
Elev |
mican00 hur tar man sig förbi basilisken? :$
5 jan, 2012 21:42 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Eftersom hon inte är inne så svarar jag. (Jag hade också problem där, men har löst det nu.) Spoiler: Tryck här för att visa! 5 jan, 2012 22:17 |
|
liiiinneaa
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Ahaaaaa, nu klsrs jsg det Eftersom hon inte är inne så svarar jag. (Jag hade också problem där, men har löst det nu.) Spoiler: Tryck här för att visa! 5 jan, 2012 22:24 |
|
Mintpastill
Elev |
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 5 jan, 2012 22:27 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Mintpastill: Enkelt att göra, men lite fint ändå. Funderar på att göra med de andra elevhems-färgerna också! hur gjorde du? 5 jan, 2012 22:36 |
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Mintpastill: Enkelt att göra, men lite fint ändå. Funderar på att göra med de andra elevhems-färgerna också! hur gjorde du? Det är faktiskt bara ett helt vanligt kompisarmband! http://home.swipnet.se/vingen/QInformation/vanskapsband.htm Scrolla ner till diagonalform, de anvisningarna har jag använt! Hade bara svart och gult garn samt lite tålamod! "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 6 jan, 2012 01:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen