Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 179 180 181 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Ska vi gå? Säg till ifall du får ont."

23 okt, 2013 16:35

Borttagen

Avatar


"Det är väll du som har problem med att gå!"
Sa jag med ett retsamt flin.

23 okt, 2013 16:36

Borttagen

Avatar


"Jo. Men om du inte minns det så hade du så ont i dina revben att du svimmade."

23 okt, 2013 16:37

Borttagen

Avatar


"Äsch! Var ska vi?"

23 okt, 2013 16:40

Borttagen

Avatar


"Vi kan gå upp. Du kan lägga dig i min säng i stället för här i soffan."

23 okt, 2013 16:41

Borttagen

Avatar


Jag himlade med ögonen.
"Jag mår bra!"

23 okt, 2013 16:44

Borttagen

Avatar


Jag höjde ögonbrynet.
"Kom så går vi då."

23 okt, 2013 16:46

Borttagen

Avatar


Jag drog med henne upp för trappan.

23 okt, 2013 16:47

Borttagen

Avatar


Vi halvt stöttade halvt bar varandra uppför trappan.

23 okt, 2013 16:48

Borttagen

Avatar


När vi kom in i hennes rum omslöt Wiis doft, som jag nu märkte att jag saknat, mig.

23 okt, 2013 16:51

1 2 3 ... 179 180 181 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.