Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
-Ååå nej, inte hon, hon är så himla elastisk!
-v-va? Vadp elastisk? -nämen hon är så elastisk! -patetiskt menar du? -kanske. Knäpp syrra....xD 27 feb, 2016 07:43 |
|
Hedwig96
Elev |
Idag ska jag vara snäll ända till klockan sex, sen är jag som vanligt igen- Lillebror
27 feb, 2016 18:20 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Man får vara ett djur om man vill. Så länge man fortfarande pratar som människor - Min åttaåriga kusin x)
28 feb, 2016 18:13 |
|
Borttagen
|
- Vad är det för fel på din dygnsrytm egentligen? - .. Den är lite som ett kinderägg. 3 mar, 2016 16:19 |
|
trolltand
Elev |
"KOLLA HÄSTAR!!! *gör frustljud* Fan vad mycket hästar... Man kan ju nästan tro att det är ett stall i närheten."
- J, ny bekantskap "Jag litar inte på järnvägsövergångar." - M, lokförare It's gonna be fun on a bun - in space!
3 mar, 2016 16:22 |
|
Borttagen
|
"Ditt hår är ett rätblock." - Alfred.
"Ditt hår är en kon." - Jag. "Dina fötter är kuber." - Alfred. "Din mamma är ett klot." - Kristoffer. XD 3 mar, 2016 18:06 |
|
Soul Eater
Elev |
Min lillkusin, två år gammal, säger "där, där" Och pekar på sina gosedjur. Fast det låter mer som "dö,dö"...
Me? I´m dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It´s the honest ones you have to watch out for, because you can never predict when they´re going to do something dishonest. 3 mar, 2016 18:30 |
|
Borttagen
|
- Vill du ha en Wiskey? - Tack, det värmer ett fruset hjärta. 3 mar, 2016 18:31 |
|
Borttagen
|
"Jag är ett smart pucko" - Bror 5 mar, 2016 19:00 |
|
Borttagen
|
"Han var en krigare. Kan även kallas envåldshärskare."
- Vår samhäll/historialärare om Robespierre 7 mar, 2016 10:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen