Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
18 okt, 2012 08:39 |
|
Borttagen
|
Ost. Fast det är en svår fråga eftersom att jag tycker om att båda påläggen på smörgåsen. Men jag väljer ost ändå, mest för alla dem fina Franska ostarna.
18 okt, 2012 09:40 |
|
Irah
Elev |
18 okt, 2012 09:53 |
|
LunaLove<3
Elev |
18 okt, 2012 10:18 |
|
Borttagen
|
OST! ♥
18 okt, 2012 10:26 |
|
Ally Regins
Elev |
18 okt, 2012 10:27 |
|
IamAK
Elev |
ost!!!! älskar ost. och äter ändå inte griskött.
18 okt, 2012 10:41 |
|
Borttagen
|
Ja, detta var ju inte var ju inte så svårt eftersom jag inte äter rött kött (eller fågel för den delen, men det är inte så relevant i denna fråga) överhuvudtaget. Ost innehåller visserligen löpe, men jag brukar köpa med vegetabilisk motsvarighet när jag handlar själv...jag handlar mest halloumi, brie, fetaost, inte så mycket vanlig ost som dessutom är svårare att hitta med vegetabiliskt löpe... men blir jag bjuden eller äter ute så brukar jag ha överseende med det. Jag säger hur som helst ost!
18 okt, 2012 11:15 |
|
themarauder
Lärare |
18 okt, 2012 11:54 |
|
Borttagen
|
Båda är lika goda men ost är godare
18 okt, 2012 12:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen